جاباما
۳۳۰۲۰۸
۵۱۳۳
۵۱۳۳
پ

بازگشت «شاید برای شما اتفاق بیفتد»

ساخت مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما اتفاق بیفتد» از سر گرفته خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: ساخت مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما اتفاق بیفتد» از سر گرفته خواهد شد.

بازگشت «شاید برای شما اتفاق بیفتد»

ساخت سریال «دیوار شیشه ای» به بعد از تولید ۲۰ قسمت باقیمانده از مجموعه «شاید برای شما اتفاق بیفتد» موکول شد.

علی اکبر تحویلیان تهیه کننده این سریال های تلویزیونی در گفت و گو با بانی فیلم گفت: با نظر مساعد آقای سیفی آزاد و مدیر محترم فیلم و سریال شبکه ۵ آقای روشن روان مقرر شد ۲۰ قسمت از مجموعه «شاید برای شما اتفاق بیفتد» در فضایی جدید تولید شود.

این تهیه کننده افزود: قرار است در فصل جدید این ۲۰ قسمت با الگوی جدیدی طبق توافقی که با آقای سیفی آزاد شده ساخته شود و ما راوی را به این فصل جدید از مجموعه (شایدها…) اضافه کردیم. تحویلیان افزود: برای ساخت مجموعه «شایدها…» در فصل جدید از آقای راما قویدل دعوت کردیم تا ببینیم چند قسمت از این مجموعه را می توانیم با ایشان کار کنیم. طلا معتضدی و مصطفی زندی ۲۰ قسمت از مجموعه «شایدها…» را می نویسند.

بازگشت «شاید برای شما اتفاق بیفتد»

تهیه کننده مجموعه «دیوار شیشه ای» در خصوص این سریال نیز گفت: نگارش این مجموعه نیز در حال انجام است و تا به امروز حضور فریدون محرابی و ویدا جوان به عنوان بازیگران اصلی این سریال قطعی شده است و در اپیزود اول سیامک احصایی، مریم سرمدی، مالک سراج، نازنین کریمی و… جلوی دوربین خواهند رفت.

تحویلیان می گوید: «دیوار شیشه ای» سریالی اپیزودیک است که ضمن روایت یک داستان اصلی هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می گیرد. تهیه کننده سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد» افزود: نگارش سریال «دیوار شیشه ای» اسفندماه ۹۴ شروع شد و تاکنون متن ۴ قسمت از سریال نوشته شده است و در هفته جاری نیز مراحل پیش تولید آن آغاز خواهد شد. پیش بینی مان نیز این است که سریال تا پایان سال به تدریج آماده و برای پخش از شبکه آی فیلم به مرکز گسترش فیلمنامه نویسی تحویل داده شود.

بازگشت «شاید برای شما اتفاق بیفتد»

این تهیه کننده درباره علت تغییر نام این سریال از «چراغ قرمز» به «دیوار شیشه ای» بیان کرد: به نظرمان رسید که فرم در نظر گرفته برای ساخت سریال از نام «چراغ قرمز» دور است و این اسم نمی تواند به خوبی معرف سریال باشد. از طرفی عنوان «چراغ قرمز» ممکن بود این ذهنیت را در مخاطبان ایجاد کند که سریال اثری درباره راهنمایی و رانندگی است. بنابراین ترجیح دادیم که نام آن را به «دیوار شیشه ای» تغییر بدهیم. وی درباره ویژگی های داستان و مضمون کلی آن نیز ادامه داد: «دیوار شیشه ای» به ارتباط بین افرادی می پردازد که از رسانه استفاده می کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه ای روایت می شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت و آمد دارند.

تحویلیان در این باره همچنین خاطر نشان کرد: ضمن این که داستان ثابتی هم برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش را که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می پردازد و از این نظر قصه ای جذاب و پرکشش را شاهد خواهیم بود. مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی به سفارش مرکز گسترش فیلم نامه نویسی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرحله نگارش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج