۳۳۰۲۷۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ستاره تراکتورسازی از دست استقلال پرید

هافبک خلاق و بازیساز تراکتورسازی در نهایت با مسئولان باشگاه‌ ام‌صلال به توافق اولیه دست یافته تا با قراردادی حدودا سه میلیارد تومانی راهی این تیم شود.

ایران ورزشی: بختیار رحمانی فصل بعد در قطر بازی خواهد کرد تا در آن سوی آب‌های گرم خلیج فارس پول خوبی به جیب بزند و تلافی دو سال بازی در تیم نظامی تراکتورسازی را در بیاورد.

رحمانی فصل خوبی را در تراکتورسازی پشت سرگذاشت و یکی از بهترین‌های تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود. نمایش درخشان این بازیکن در بازی‌های آسیایی اخیر آنقدر چشمگیر بود که بعد از بازی مقابل الجزیره امارات مسئولان این باشگاه اماراتی به جذب رحمانی و سروش رفیعی ابراز علاقه کردند اما نام لیگ امارات و بهره بردن از عنوان جعلی که طی یک سال گذشته برای این لیگ به کار برده می‌شود مانع از جدی شدن مذاکرات طرفین شد.

بختیار اما در لیگ برتر خودمان هم دو سه مشتری پولدار و پر و پا قرص داشت. از آنجا که مدت خدمت سربازی این بازیکن تمام شده و می‌توانست دنبال تیم جدید باشد باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در پی شکار این بازیکن بودند.

در این بین با توجه به اینکه قبلا از بختیار شنیده بودیم به رنگ آبی علاقه دارد استقلالی‌ها بیشتر از سایر تیم‌های بزرگ به جذب او علاقه نشان دادند.

جالب اینکه در بازی اخیر استقلال - تراکتورسازی هواداران استقلال با تصور اینکه رحمانی فصل بعد حتما استقلالی می‌شود این بازیکن را تشویق کرده و حسابی تحویلش گرفتند اما حالا خبر می‌رسد بختیار قید پوشیدن پیراهن آبی را زده و فصل بعد در لیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد.

رحمانی که دو پیشنهاد خوب از قطر داشت به هر دو جواب منفی داد و در نهایت با مسئولان باشگاه‌ ام‌صلال که در رده پنجم فصل اخیر لیگ ستارگان جای گرفت و راهی به لیگ قهرمانان نیافت به توافق اولیه دست یافته تا با قراردادی حدودا سه میلیارد تومانی راهی این تیم شود.

بختیار که شش ماه اضافه خدمت کرده و حالا برگه تسویه حسابش را در دست دارد بعد از بازی برگشت مقابل النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا کارت پایان خدمتش را دریافت کرده و از تراکتورسازی جدا خواهد شد تا مقدمات حضورش در باشگاه‌ ام صلال را انجام دهد. ظاهرا رحمانی قصد دارد بعد از بازی با النصر به قطر سفر کرده و قرارداد خود را با ‌ام‌صلال نهایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mimo

      لیگ هایی برای نزول ستارهای ایرانی
      متاسفم برای بازیکنان جوانی که بخاطر پول استعداد خودشونو نابود میکنن. فوتبال حاشیه خلیج فارس اگر اعتبار و پیشرفت داشت بازیکنان پا به سن گذاشته و فوتبال تموم شده اروپایی به اونجا نمیرفتن

    • بدون نام

      اگر تو همین تیم به اصطلاح نظامی بازی نمی کرد فوق فوقش به شیرین فراز کرمانشاه می رفت. بازی در تراختور، بازیکنان را لژیونر می کند.

    • آبی

      واقعاحیفه که بره قطرو...بایدبیاداستقلال

    • ارسلان

      بااینکه اصلاازاین بزرگوار خوشم نمیاد ولی بهش حق میدم بره وآینده ش روبسازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج