۳۳۰۲۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حکم شاراپووا تا ماه ژوئن اعلام نمی‌شود

حکم نهایی پرونده دوپینگ ماریا شاراپووا تا ماه آینده اعلام نخواهد شد. شاراپووا چندی پیش اعتراف کرد که "ملدونیوم" مصرف کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت Inside the games، شاراپووا اعلام کرده بود که از ممنوع شدن مصرف "ملدونیوم" اطلاعی نداشته است. بعد از مورد شاراپووا چندین مورد دیگر مصرف "ملدونیوم" نیز مشخص شد.

وادا در قانونگذاری جدید خود اعلام کرد در صورتی که در نمونه ورزشکاران کمتر از یک میکروگرم "ملدونیوم" وجود داشته باشد دوپینگ به حساب نمی‌آید.

با این حال مورد شاراپووا متفاوت است زیرا خود او اعتراف کرده که بعد از ممنوع شدن "ملدونیوم" از این ماده استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که میزان "ملدونیوم" موجود در نمونه شاراپووا نیز بیش از یک میکروگرم بوده است.

قرار است که فردا در لندن دادگاهی برای بررسی پرونده شاراپووا برگزار شود. با این حال رییس فدراسیون تنیس روسیه اعلام کرده است که تا ماه ژوئن حکمی صادر نمی‌شود.

او در این باره به خبرگزاری TASS گفت: وضعیت شاراپووا پیچیده است. مساله این است که او به مصرف "ملدونیوم" اعتراف کرده است. فکر می‌کنم که زودتر از ماه ژوئن نتوانیم درباره او تصمیم گیری کنم.

سخنگوی ITF نیز در این باره گفت: بر اساس برنامه ضددوپینگ تنیس ما نمی‌توانیم درباره این مورد نظری بدهیم. به صورت کلی معمولا حدود دو هفته‌ بعد از دادگاه تصمیم گیری انجام و به دادگاه اعلام می‌شود.

شاراپووا اعلام کرده است که پزشک او از سال ۲۰۰۶ این دارو را برایش تجویز کرده و دلیل آن بی نظمی ضربان قلب و دیابت ارثی بوده است.

هنوز احتمال حضور شاراپووا در ویمبلدون و المپیک وجود دارد اما درصد آن کم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج