جاباما
۳۳۰۳۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضاییان: دوست دارم به اروپا بروم

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس که در فکر حضور در تیم های اروپایی است، عنوان می کند اگر برای زدن پنالتی به او اعتماد می شد با توجه به عملکردش می توانست شرایط بهتری برای این تیم به وجود آورد.

ورزش سه: رامین رضاییان که در فصل گذشته با حضور در ترکیب پرسپولیس توانست عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد، این روزها در تفکر حضور در تیم های اروپایی به سر می برد و بعید نیست لیگ را در فصل آینده با پرسپولیس آغاز نکند. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط این تیم و خودش در فصلی که گذشت و برنامه های آینده اش صحبت کرد.

می خواستند برانکو را با رایزنی اخراج کنند

من که شخصه خیلی ناراحت هستم. چند روز از شدت ناراحتی نتوانستم از خانه ام خارج شوم. دوست داشتم با پیراهن پرسپولیس قهرمان شوم و خاطره ای خوش داشته باشم. هوادارانی که تشویق مان کردند می توانند الگوی خوبی برای همه باشند. تیمی که فقط حمایت هواداران را داشت و مشکلات زیادی را از ابتدای فصل متحمل شده بود توانست در نهایت مدعی قهرمانی شود. این در حالی بود که خیلی ها می گفتند باید برانکو برود و خیلی ها رایزنی هایی می کردند. تیمی که حفظ شد و در نهایت با تفاضل گل این شانس را از دست داد.

قانون در ایران باعث از دست رفتن قهرمانی شد

خیلی از جاهای اروپا و صاحب فوتبال بازی رودر رو جایگاه تیم را مشخص می کند اما قانون ایران باعث شد تا ما در تفاضل گل جام را از دست بدهیم. البته به تیم آقای ویسی تبریک می گویم و ایشان با قلب خودشان بازی کردند. امسال خیلی چیزها را ما در فوتبال ثابت کردیم و مطمئن باشید پرسپولیس بزرگ است و بزرگ خواهد ماند.

داور بازی با استقلال اهواز را هرگز نمی بخشم

من خودم حس می کردم اگر در بازی با حضور داشتم می توانستم کمک بزرگی به تیم کنم. هیچ وقت داور دیدار با استقلال اهواز را نخواهم بخشید که باعث محرومیتم شد. برخوردی که کنار خط کرنر انجام شد و سنگی که به سرم خورد را با کارت زرد من جریمه کرد و هنوز که هنوز است ناراحتم. در مورد داوری مشخص است که چه اتفاقاتی برای ما افتاد. وقتی تیمی در دور برد باشد شرایط بهتری دارد و ما خیلی از مقاطع ابتدایی فصل را با این مشکل از دست دادیم. این اتفاق قشنگی برای فوتبال ما نبود و امتیازات زیادی را از دست دادیم. اکنون دیگر نباید به این مسائل فکر کنیم و در تاریخ خواهد ماند که ما با تفاضل گل و در امتیاز برابر قهرمانی را از دست دادیم. امیدوارم این پرسپولیس همیشه مقدس و قهرمان باقی بماند.

اشک های پایانی لیگ برتر

هواداران تشویق می کردند و بابت حمایتی که در طول فصل از ما داشتند دست همه را بوس می کنم. همه بازیکنان متاثر شده بودند و لحظاتی احساسی برای همه ما بود و به داشتن چنین هوادارانی افتخار می کنیم. هیچ کس فکر نمی کرد قهرمانی را اینگونه از دست بدهیم و در نهایت نیز اینطور مورد تشویق و حمایت هواداران مان قرار گیریم. این مساله باعث شد تا اشک همه ما جاری شود و شرمنده هواداران باشیم.

شادی گل عجیب در برابر راه آهن

در این‌باره توضیح دادم و اصلا فکر نمی کردم بازی در اهواز به سود استقلال خوزستان باشد و به همین دلیل شادی کردم که آقای فردوسی پور هم اینگونه واکنش نشان داد. اما وقتی احمد نوراللهی به من خبر داد انگار آب یخ روی من ریخته باشند و محکم روی سرم کوبیدم. نمی دونم چی شد و چطوری شد و هر چه بود قسمت بود.

حرف های بعد از بازی از روی احساسات بود

آقای یحیی گل محمدی از نظر فنی فوق العاده است و یک پرسپولیسی است. انتظارم این بود تیم خوب آقا یحیی نتیجه خوبی کسب کند و قبول دارم حرف هایم بعد از بازی کمی احساسی بود و از اینکه جام را از دست داده بودیم ناراحت بودم. اتفاقات بازی بود و همیشه به بزرگترهایم احترام می گذارم و حرفی هم که زدم از روی احساساتم بود و از ایشان عذر می خواهم.

در زمان ناهار داوطلب ضربه پنالتی شده بودم

قبل از بازی و در حین ناهار خوردن آقای نورمحمدی گفتند امروز با حضور این تعداد هوادار وقتی به طور مثال در دقایق پایانی پنالتی شود چه کسی می تواند آن را بزند که من دستم را بالا بردم. از من پرسید یعنی تو می توانی گل قهرمانی را در لحظات پایانی بزنی که گفتم من میزنم و شک نداشته باشید. اعتمادبنقس بالایی داشتم و البته بزرگترین بازیکنان جهان هم پنالتی از دست داده اند.

کادرفنی می توانست روی پنالتی اعتماد بیشتری به من داشته باشد

مربی باید پنالتی زن را مشخص کند و بازیکن استرس نداشته باشد. این برای هیچ بازیکنی در هیچ جای دنیا خوب نیست که پنالتی زن اعتمادبنفس نداشته باشد. کادرفنی و بازیکنان تاثیر زیادی دارند تا بازیکن پنالتی اش را خوب بزند و باید اعتماد را در بین دیگر اعضای تیم ببیند. بازی با فولاد پنالتی ام را خراب کردم اما همان توپ دقایقی بعد به گل تبدیل شد و فکر می کنم از این بابت خوش شانس هستم. تا الان ۷ پنالتی زده ام که فقط بازی با فولاد خراب شد. سال قبل و در راه آهن در دقیقه ۹۳ و در استرس سقوط نیز پنالتی ام را تبدیل به گل کردم و از این بابت اعتمادبنفس خوبی دارم. امیدوارم همیشه اینقدر خوب باشیم که مردم و هواداران از ما راضی باشند.

بیرانوند با حرف نه، باید با عمل خودش را ثابت کند

پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هیچ بازیکنی نمی تواند خود را با این باشگاه مقایسه کند. علیرضا بیرانوند امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد و بعنوان یک دوست و هم‌تیمی برای او آرزوی موفقیت می کنم. علیرضا باید خودش را در پرسپولیس ثابت کندو با تجربه کوتاه مدت و یکساله ام متوجه شدم در این باشگاه نمی توانی با حرف چیزی را اثبات کنی و باید عمل کنی و سخت تلاش داشته باشی. هواداران مطمئنا خیلی باهوش هستند و به حرف احترام نمی گذارند و به عمل بازیکنان در این تیم احترام می گذارند.

به اروپا می روم اگر...

خیلی از اینکه در پرسپولیس حضور دارم خوشحالم. تا روزی که در ایران بخواهم بازی کنم و این باشگاه مرا بخواهد پیراهنی جز پرسپولیس را برتن نمی کنم. اما برای پیشرفت خودم، حتی در ابتدای فصل گذشته نیز پیشنهاد داشتم و می توانید از مدیربرنامه هایم در این رابطه سوال کنید. اما می خواستم تیمی که دوست دارم را تجربه کنم و اینکه خوب بودم یا نه مردم باید نظر بدهند. فصل آینده هم اگر طبق قراردادی که با آقای طاهری امضا کردم و ایشان نیز مسلما برای پیشرفتم برایم فضا را مهیا کنند. من از ادعا بدم می آید و هیچ وقت نمی گویم تیمی مرا می خواهد و ... تا زمانی که تیم های اروپایی خودشان به باشگاه نامه نزنند حرفی در این باره نمی زنم و آن زمان با آقای طاهری مذاکره می کنیم. مطمئنا هواداران نیز دوست دارند رامین رضاییان به باشگاه اروپایی برود و به اسم پرسپولیس موفقیت کسب کند. اما تا روزی که تیمی اروپایی پیشنهاد ندهد در پرسپولیس خواهم بود. آرزوی خیلی بازیکنان است و این فرصتی که نصیبم شده را به راحتی از دست نمی دهم.

برای پیشرفتم دوست دارم به اروپا بروم

با توجه به شرایط سنی ام دوست دارم هر چه زودتر به اروپا بروم و بازی را در آنجا تجربه کنم. اما همانطور که گفتم این مساله منوط به این است که پیشنهاد مناسبی به باشگاه ارائه شود و حاضر نیستم به هر قیمتی لژیونر شوم و می خواهم انتخابی داشته باشم که از نظر فوتبالی به سودم باشد. به هرحال در صورت پیشنهاد با مسوولان باشگاه در این رابطه صحبت خواهیم کرد و در غیر اینصورت در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

در آسیا حرف های زیادی خواهیم داشت

در مورد بازیکنانی که به ترکیب تیم اضافه خواهند شد من نمی توانم نظری بدهم و این در حیطه اختیارات باشگاه و سرمربی تیم است. مطمئنا هر بازیکنی که جزو علاقمندی کادرفنی باشد و نیاز تیم احساس شود جذب خواهد شد و وظیفه من این است که تمام تلاش را در تمرینات و بازی ها انجام دهم و مطمئن هستم پرسپولیس فصل آینده هم در لیگ برتر و هم آسیا حرف های زیادی خواهد داشت.

برای رسانه ها احترام قائلم اما لطفا مصاحبه چاپ نکنند

رامین رضاییان در ادامه صحبت‌هایش با ورزش سه با گلایه از برخی رسانه‌ها عنوان کرد بعد از پایان لیگ مصاحبه ای نداشته اما از قول او صحبت هایی منتشر شده است: من برای تمام رسانه‌ها احترام قائلم و بخشی از موفقیتم را مدیون حمایت های آنها می دانم اما این را بگویم که بعد از پایان لیگ و صحبتی که در میسکدزون داشتم دیگر مصاحبه ای انجام ندادم و خواهش می کنم حرف هایی انتشار ندهند که موجب تکذیبم شود و مشکل ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج