۳۳۰۳۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خامس و رؤیای بازی در بارسلونا

مدیرفنی تیم فوتبال اِنویگادو گفت که هافبک کلمبیایی رئال مادرید از جوانی آرزوی بازی در بارسلونا را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: خامس رودریگس با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفت و در نهایت به این تیم اسپانیایی ملحق شد تا جای خالی آنخل دی‌ماریای آرژانتینی را پر کند. اوضاع در زمان کارلو آنچلوتی و حتی تا پیش از اخراج رافائل بنیتس برای او به خوبی پیش می‌رفت، اما با روی کار آمدن زین‌الدین زیدان شرایط تغییر کرد و این بازیکن جایگاه خود را در ترکیب اصلی رئال‌مادرید از دست داد.

ستاره ناراضی سفیدپوشان مادریدی این روزها مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی است و احتمال جدایی‌اش از این تیم در تابستان وجود دارد، هرچند زیدان از او حمایت کرده است. باشگاه رئال‌مادرید هم برچسب «غیرفروشی» را روی هافبک کلمبیایی‌اش زده است.

رامیرو روئیس، رئیس باشگاه اِنویگادوی کلمبیا، باشگاهی که هافبک ۲۴ ساله رئال‌مادرید بازی‌اش را از آنجا شروع کرد، گفت: می‌دانستیم خامس رودریگس روزی در یک باشگاه بزرگ بازی خواهد کرد.

عمر آلبرتو سوارس، مدیرفنی تیم فوتبال اِنویگادو هم در تکمیل صحبت‌های رئیس این باشگاه گفت: خامس زمانی که در این باشگاه بود، الهام‌بخش بازیکنان دیگر بود. او زمانی که از آکادمی باشگاه به ما ملحق شد چیزهایی به ما آموخت، او وقتی هم که از باشگاه رفت درس‌هایی به ما داد و هنوز هم به ما چیزهایی می‌آموزد و همچنان الهام‌بخش بازیکنان ماست.

وی اظهار داشت: خامس کارش را در تیم زیر ۱۳ سال تیم فوتبال اِنویگادو شروع کرد و با وجود او سمت چپ تیم کیفیت زیادی به خود گرفته بود. رودریگس همیشه به دنبال پیروزی بود و یک رقابت‌طلب بود.

سوارس پرده از رازی جالب برداشت و گفت: زمانی که خامس عضو تیم ما و جوانتر بود، یک روز او را کنار کشیدم و گفتم چند باشگاه اماراتی و آرژانتینی نسبت به جذب تو علاقه‌مند هستند که او در جواب به من گفت «نه، من می‌خواهم برای بارسلونا بازی کنم. حتی برای رئال‌مادرید هم نمی‌خواهم بازی کنم و فقط بارسلونا».

خامس که فوتبال خود را در اروپا با تیم پورتوی پرتغال آغاز کرد و پس از آن به موناکوی فرانسه پیوست، از زمان ملحق شدنش به رئال‌مادرید تا کنون ۷۸ بازی برای این تیم در رقابت‌های مختلف انجام داده و ۲۵ گل زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج