جاباما
۳۳۰۳۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تاج: دغدغه‌های کی‌روش درست بود

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با تایید دغدغه‌های سرمربی تیم ملی تاکید کرد که تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا مشکلات تیم ملی حل شود.

خبرگزاری ایسنا: مهدی تاج پس از انتخاب به عنوان رییس جدید فدراسیون فو‌تبا‌ل مهم‌تر‌ین دغدغه‌ خود را رفع موانع و مشکلات تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران عنوان کرد و در طول هفته‌ گذشته نیز به کرات جلسات طولانی مدتی را با کادرفنی تیم ‌ملی برگزار کرده است.

او پس از چندین روز مذاکرات با سرمربی تیم ملی با حضور در نشست خبری درباره جلساتش با کارلوس کی روش گفت: کی روش دغدغه هایی داشت و می گفت یک سال فرصت را از دست داده است. حرف او درست بود. ما امیدوارم که مشکلات را حل کنیم. مشکل اصلی او زمین بود. الان ما دستگردی و نفت و آکادمی را گرفته ایم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بحث جدی این جلسات برگزاری اردوها بود، افزود: در ادامه بحث سربازها و پادشهای ملی پوشان بود. ما همه پاداش های معوقه را دادیم. ۴ پاداش معوقه بود که پرداخت کردیم. عمده بحث کی روش، مسائل فنی بود. اعتقاد او این بود که ما در گروهی هستیم که کره جنوبی در آنجا حضور دارد که عمده اسپانسرینگ فیفا را انجام می دهند. چیزی حدود ۴۰ درصد اسپانسرینگ فیفا دست کره ای هاست. پول زیادی در تیم ملی آنها وجود دارد و بازی های تدارکاتی خوبی آنها دارند. قطر هم در گروه ماست و آنها خیلی دلشان می خواهد که در روسیه باشند. آنها بازی های تدارکاتی خوبی را پیش بینی کرده اند. چین هم در ۱۰ سال آینده می خواهد قدرت آسیا باشد و با برنامه جلو می رود.

تاج با تایکد بر اینکه ما دولت و ملت را پشت سر تیم‌ملی داریم، گفت: حالا ما هم ایران هستیم و کشور بزرگی هستیم. ممکن است امکانات این سه کشور را نداشته باشیم ولی دولت و ملت ما به دنبال این هستند که بیایند و محکم پشت تیم ملی بایستند. از آن طرف هواداران خونگرم ما حضور دارند که مشابه آن در آسیا کم است. سرمربی ما خیلی خوب است و از بهترین های آسیا است که مجموع این ها قابلیت های ماست. سعی ما این است که کلیه امکانات را فراهم کنیم و ان شاءالله این اتفاق هم رخ می دهد. در این مدت کوتاه هم دیدیم مشکلات زیادی را حل کردیم و امیدواریم باقی مشکلات هم حل شود. اولویت من در فدراسیون فوتبال، بحث تیم ملی بوده است.

او اضافه کرد: ما زمان زیادی را برای صحبت با کی روش گذاشتیم. کی روش استعفایی داده بود که مصر بر روی آن بود و من این استعفا را رد می کنم و ایشان کار را ادامه دهد. از رسانه ها هم متشکرم و از آنها یک خواسته دارم. ۲۰۱۸ برای ما از امروز شروع می شود و برای انگلیس و اسپانیا و امثال آنها خیلی بعدتر شروع می شود. این تفاوت ماست و ما باید از دوسال قبل پشتیبانی را شروع کنیم و رسانه ها می توانند در این فضا کمک کنند. مدیران، سرمربیان و همه اهالی فوتبال همکاری داشته باشند. یک جلسه قرار است با سرمربیان تیم های فوتبال خواهیم داشت و در آن جلسه کی روش هم خواهد بود. هر کمکی که باشد حتما آنها انجام می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج