۳۳۰۳۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلینتون چقدر از سخنرانی‌ پول در می‌آورد؟

وبسایت خبری پولیتیکو در مطلب اخیر خود فاش کرد بیل کلینتون عمده درآمدش از طریق سخنرانی هایش را صرف کمپین انتخاباتی همسرش کرده است.

ایسکانیوز نوشت: وبسایت خبری پولیتیکو در مطلب اخیر خود فاش کرد بیل کلینتون عمده درآمدش از طریق سخنرانی هایش را صرف کمپین انتخاباتی همسرش کرده است.

به گزارش پولیتیکو، بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده و همسر هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، سال گذشته از طریق سخنرانی هایش در محافل مختلف ۵ میلیون دلار کسب درآمد داشته است و شب گذشته بر اساس اسناد افشا شده از منابع مالی همسرش، به نظر می رسد او ۲.۷ میلیون دلار به کمپین انتخاباتی او کمک کرده است.

درست چهار روز بعد از سخنرانی وزیر امور خارجه سابق در آوریل سال ۲۰۱۵ که اعلام کرد او دومین گزینه قدرتمند برای راهیابی به کاخ سفید است، کلینتون برای یک سخنرانی در مقابل شرکت اوراکل در کالیفرنیا، ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرد.

سخنرانی های سودآور کلینتون ها به عنوان یکی از مشکلات اصلی دیگر دموکرات های پیشتاز در انتخابات به شمار می رود. هیلاری کلینتون از انتشار متن سخنرانی های خود در وال استریت خودداری کرده است. در مقابل، اسناد افشا شده از درآمد خانواده کلینتون نشان می دهد هیلاری از طریق چاپ و فروش کتاب "انتخاب های دشوار" ۵ میلیون دلار کسب درآمد کرده است. و چیزی حدود ۱۵ تا ۵۰ هزار هم از حق امتیاز کتاب "تارخ زندگی" درآمد داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج