۳۳۰۳۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شوخی های نودی

مروری بر حاشیه های تلویزیون

بعد از اتمام سریال «شهرزاد»، حالا دیگر می شود مثل سابق دوشنبه ها را به نام «نود» زد؛ برنامه ای که همچنان یکی از بهترین های کنداکتور تلویزیون در این روزهاست.

روزنامه سینما: بعد از اتمام سریال «شهرزاد»، حالا دیگر می شود مثل سابق دوشنبه ها را به نام «نود» زد؛ برنامه ای که همچنان یکی از بهترین های کنداکتور تلویزیون در این روزهاست.

سلام آقای رییس

فردوسی پور معمولا عادت دارد به اتفاقات روز واکنش نشاندهد و معمولا در برنامه هایش تکه های ریز و درشتی در مورد ماجراهای مختلف می اندازد. مهم ترین اتفاق این روزهای تلویزیون جابجایی رییس سازمان است و عادل به عنوان تهیه کننده یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون با این جمله به این ماجرا و جابجایی های صورت گرفته در سازمان صدا و سیما واکنش نشان داد: «یک خسته نباشید به آقای سرافراز بگیم و یک خیر مقدم به جناب علی عسگری عزیز، فوتبالی هم هستند و برادرزاده شون بازیکن تیم سیاه جامگان است. تازه مهندسی صنایع هم دارند.»

مروری بر حاشیه های تلویزیون

البته او مجددا پیش از پخش بازی سیاه جامگان و ملوان با خنده های معروفش یک تکه ریز هم انداخت و به نوعی یک بار دیگر به فامیل بودن آقای رییس و بازیکن سیاه جامگان اشاره کرد: «جالب اینه که گل برتری سیاه جامگان را هم آقای علی عسگری زد!»

موزیک در نود

یکی از جالب ترین بخش های «نود» بدون شک، نود درجه است. در نود درجه دوشنبه فردوسی پور استفاده ای خوب و به جا از موسیقی کرد. او دو مسابقه مهم هفته آخر لیگ برتر که قهرمان مسابقات و تیم حذف شده را مشخص کردند انتخاب کرد و برای برندگان و بازندگان این مسابقه موسیقی های مناسبتی گذاشت، موسیقی هایی که مخصوص شهر خودشان بود.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

عادل برای بازی تیم های سیاه جامگان مشهد و ملوان بندر انزلی، یک قطعه شاد مشهدی از گروه رستاک (لیلا در واکن منم) برای سیاه جامگان و یک موسیقی غمگین شمالی (آهنگ تیتراژ سریال پس از باران) را برای ملوان انتخاب کرده بود. برای عدم قهرمانی پرسپولیس هم قطعه ای از احسان خواجه امیری (سلام آخر) و همین طور روی خوشحالی های خوزستانی ها قطعه ای دیگر از گروه رستاک با تم جنوبی (هله مالی) قرار داد و حال و هوای برنامه را به کل عوض کرد.

نیما با خنده برگشت

دو شب پیش «خندوانه» یک بازگشت خوب را تجربه کرد. نیما شعبان نژاد، کمدین بامزه این برنامه که در فصل اول و ابتدای فصل دوم حضور پررنگی در برنامه داشت، بالاخره پایش به روی سن «خندوانه» باز و کل کل هایش با رامبد شروع شد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

اختلافات نیما با تیم «خندوانه» در پایان فصل دوم به اوج خودش رسید. او همان روزها در گفتگو با روزنامه سینما از آن اختلافات گفت و از دعوت نشدنش برای قسمت آخر «خندوانه» به شدت دلخور بود اما بازگشت او به «خندوانه» می تواند بیانگر این موضوع باشد که تیم فکری و سازندگان «خندوانه» به این نتیجه رسیده اند که باید هر چه سریع تر فضای برنامه را به فصل های گذشته نزدیک کنند و چه چیزی بهتر از همکاری مجدد با نیما، کسی که با «خندوانه» به شهرت رسید و قرارداد بستن با او برای هر دو طرف خوب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج