۳۳۰۴۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خیاطی برهانی در تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد، که مهدی رحمتی و آرش برهانی به برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بازگشتند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن آماده می‌کند، عصر امروز تمرینات خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد. قبل از شروع تمرین باد و رگبار شدیدی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که همین موضوع باعث شد تا بازیکنان چند دقیقه‌ای را در رختکن باقی بمانند و پس از بهتر شدن شرایط جوی تمرین آبی‌پوشان از ساعت ۱۴:۴۰ استارت خورد.

* سجاد شهباززاده، خسرو حیدری، مگویان، محسن کریمی، نفراتی بودند که در تمرین استقلال حضور نداشتند. حیدری و شهباززاده از فینال جام حذفی محروم هستند.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی با بازیکنان استقلال در رختکن برای دقایقی پیرامون اردوی ۵ روزه‌ای که قرار است برگزار کنند، صحبت کرد.

* مهدی اسلامی بازیکن سابق استقلال که در این فصل به تیم فوتبال استقلال اهواز رفته بود، امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و در کنار سیروس دین‌محمدی نشست و برای دقایقی با مربی آبی‌پوشان صحبت کرد.

* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان آغاز شد آرش برهانی در نقش یک خیاط پیراهن آستین‌بلند خود را قیچی کرد که این مسئله باعث جلب توجه عکاسان حاضر در ورزشگاه شد. برهانی لباس خود را آستین کوتاه کرد و با همان پیراهن به تمرین ادامه داد.

* دکتر نوروزی مثل روز گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با عادل شیحی و پروپیچ تمرین کرد. هنوز وضعیت این دو بازیکن برای بازی با ذوب‌آهن مشخص نیست.

* مهدی رحمتی که یکی از غایبین تمرین روز گذشته بود امروز در کنار سایر دروازه‌بانان تیم استقلال به تمرین پرداخت.

*تمرین امروز آبی‌پوشان در ابتدا با گرم کردن بدن‌های بازیکنان آغاز شد. آنها سپس در گروه‌های ۵ نفره به بازی آقا وسط پرداختند که کری بازیکنان در این آیتم‌ها قابل توجه بود. در یک مرحله گروهی بازیکنان ۳۸ ضربه به توپ زدند و بازیکنانی که در وسط این نفرات برای گرفتن توپ قرار داشتند با جریمه مربیان مجبور شدند شنا بروند. این تنبیه جریمه نفراتی بود که نمی‌توانستند ۲۰ پاس سالم را بین بازیکنان دیگر قطع کنند.

* حدود ۵۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشته و باز هم پیرامون شایعات رایج در نقل و انتقالات با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*نصرالله عبدالهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت ولی خبری از منصور پورحیدری نبود.

* خبر حضور بهرام افشارزاده برای ثبت‌نام فدراسیون ژیمناستیک باعث شده بود تا بازیکنان و برخی از اعضای کادر فنی پیرامون این موضوع صحبت کنند. یکی از مدافعان تیم استقلال وقتی وارد زمین چمن شد گفت اگر افشارزاده برود پولمان را از کی بگیریم؟

*بخش پایانی تمرین امروز در حالی برگزار شد که مجید صالح و محمد نوازی مدافعین استقلال را به گوشه‌ای از زمین بردند و با آنها کار می‌کردند مهاجمان و هافبک‌ها نیز زیر نظر خود مظلومی به توپ ضربه می‌زدند که در بعضی مواقع با تشویق‌های سرمربی تیم استقلال روبه‌رو شدند.

* تیم فوتبال استقلال فردا نیز تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد و آبی‌پوشان روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی دانشجویان خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج