جاباما
۳۳۰۶۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصاویر جاسوسی از خودرو کیا GT

شرکت کیا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۱ از یک سدان کانسپت بانام GT پرده‌برداری کرد. اینک گویا سازندهٔ کره‌ای به فکر بتولید رساندن این کانسپت افتاده است چراکه به‌تازگی جاسوسان صنعتی تصاویری از پروتوتایپ این خودرو که در جنوب کالیفرنیا در حال تست بوده است تهیه‌کرده‌اند.

وب‌سایت پدال: شرکت کیا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۱ از یک سدان کانسپت بانام GT پرده‌برداری کرد. اینک گویا سازندهٔ کره‌ای به فکر بتولید رساندن این کانسپت افتاده است چراکه به‌تازگی جاسوسان صنعتی تصاویری از پروتوتایپ این خودرو که در جنوب کالیفرنیا در حال تست بوده است تهیه‌کرده‌اند. این خودرو که به‌احتمال‌زیاد بر اساس جنسیس G۸۰ (همان هیوندای جنسیس که پس از استقلال برند جنسیس نامش به جنسیس G۸۰ تغییر کرده است) ساخته‌شده، در طراحی خارجی بسیار به نسخهٔ کانسپت خود وفادار مانده است. ولی درعین‌حال از طراحی محافظه‌کارانه‌تر و آشنایی سود می‌برد.

تصاویر جاسوسی از خودرو کیا GT

در جلوی خودرو یک جلوپنجرهٔ باریک به همراه ورودی‌های هوای عمودی درون سپر و چراغ‌های LED دیده می‌شوند. در قسمت جانبی آینه‌های نصب‌شده بر روی درها و استفادهٔ زیاد از کروم در قسمت پایینی درها به چشم می‌خورد درحالی‌که سقف کوپه مانند اسپرت، چراغ‌های LED و چهار سر اگزوز اسپرت از موارد قابل‌ذکر در قسمت عقبی خودرو هستند.

تصاویر جاسوسی از خودرو کیا GT

کیا در رابطه با محصول جدید خود اطلاعات چندانی ارائه نکرده است اما همان‌طور که اشاره شد انتظار می‌رود بر اساس جنسیس G۸۰ شکل‌گرفته باشد و به همین دلیل موتورهای آن نیز احتمالاً از جنسیس G۸۰ قرض گرفته می‌شود که شامل یک نمونهٔ ۳.۸ لیتری V۶ با ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از یک پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری توربوشارژ نیز منتشرشده است.

تصاویر جاسوسی از خودرو کیا GT

صرف‌نظر از اینکه چه موتوری در زیر کاپوت کیا GT قرار خواهد گرفت، این مدل قطعاً دیفرانسیل عقب است. بااین‌حال سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز به‌عنوان آپشنی قابل سفارش در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود فروش کیا GT در سال ۲۰۱۸ آغازشده و قیمتی بیش از ۴۰ هزار دلار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج