۳۳۰۶۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

شناسایی سالانه ۹۰ هزار بیمار سرطانی

رئیس انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی ایران گفت: سالانه ۹۰ هزار مورد جدید سرطان شناسایی می‌شود که ۵۰ درصد آن‌ها منجر به فوت و ۵۰ درصد دیگر منجر به درمان می‌شوند.

خبرگزاری مهر: رئیس انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی ایران گفت: سالانه ۹۰ هزار مورد جدید سرطان شناسایی می‌شود که ۵۰ درصد آن‌ها منجر به فوت و ۵۰ درصد دیگر منجر به درمان می‌شوند.

محمدرضا قوام نصیری در نخستین کنگره بین‌المللی سرطان بیمارستان رضوی گفت: سالانه ۹۰ هزار بیمار جدید سرطان شناسایی می‌شود که ۵۰ درصد آن‌ها منجر به فوت و ۵۰ دیگر دیگر منجر به درمان می‌شوند.

وی افزود: به دنبال به‌روزکردن شیوه‌های درمانی و دستگاه‌های تجهیزاتی هستیم و در این راستا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری‌های لازم را در جلسه هیئت دولت صورت داد تا اعتبارات لازم در این رابطه اختصاص یابد.

رئیس انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی ایران خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت بیماران و نوع سرطان‌ها باید به صورت علمی و تخصصی باشد و در بزرگترین مجموعه پزشکی درمان سرطان فضایی هم برای دریافت دانش فرهیحتگان ایرانی فراهم شده و این همایش در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ به میزبانی شهر میلان کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

سعید هاشم‌زاده رئیس بیمارستان رضوی گفت: بیمارستان رضوی یکی از ۳ مرکز مجهز پزشکی هسته‌ای کشور است و امیدواریم که با برگزاری چنین کنگره‌هایی بتوانیم راه بلندی در جهت درمان بیماران سرطانی برداریم.

وی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف مرکز مهر رضوی در سال گذشته راه‌اندازی شد که تاکنون سه فاز آن به بهره‌برداری رسیده و این مرکز در ۱۰ فاز ساخته می‌شود و در این رابطه به دنبال ایجاد متودهای جدید در حوزه پزشکی و ارتقاء امر درمان بیماران هستیم.

علی گرجی، مدیر مرکز مهر رضوی گفت: این مرکز با پیشنهاد تولیت فقید آستان قدس رضوی در مهر ماه سال ۹۴ دایر شد و در آن بخش‌ها و کلینیک‌های آموزش‌های عمومی، معنویت درمانی، هنر درمانی، ورزش درمانی، تغذیه درمانی، مشاوره تخصصی، درمان تخصصی و غربالگری سرطان فعال است.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۰ جراحی تومورهای سرطانی در مرکز مهر رضوی انجام شده و تمامی این عمل های جراحی با مؤفقیت همراه بوده است و حمایت‌های تولیت‌های فقید و جدید آستان قدس رضوی را هم داشته و داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج