جاباما
۳۳۰۶۶۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

موفقیت ایران در یک جشنواره موسیقی

گروه ایرانی با حضور در جشنواره اروپایی اسپانیا توانست مقام اول بخش آنسامبل سازی این رویداد رقابتی را کسب کند.

خبرگزاری مهر: گروه ایرانی با حضور در جشنواره اروپایی اسپانیا توانست مقام اول بخش آنسامبل سازی این رویداد رقابتی را کسب کند.

موفقیت ایران در یک جشنواره موسیقی

فرشاد صارمی نوازنده کمانچه و از اعضای گروه ایرانی شرکت کننده در جشنواره اسپانیا در گفتگو با خبرنگار ما توضیح داد: این جشنواره از تاریخ یکم تا ششم می ۲۰۱۶ مصادف با یازدهم تا هفدهم اردیبهشت ماه امسال در بارسلون اسپانیا برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره شامل بخش های مختلفی از جمله سازی و آوازی، ارکسترال و تکنوازی در فضای جنبی و رقابتی بود که گروه ما در هر دو بخش رقابتی و جنبی شرکت کرد و توانست در قسمت آنسامبل سازی مقام اول و دیپلم افتخار جشنواره را کسب کند. این در حالی است که در بخش جنبی کوروش دانایی به همراه سورنا سپاهی چند قطعه بی کلام را در حوزه آنسامبل سازی اجرا کردند. بنده هم در مراسم اختتامیه یک قطعه کردی را اجرا کردم.

این نوازنده کمانچه بیان کرد: خوشبختانه با وجود تنوع زیادی که در بخش های مختلف جشنواره با حضور گروه های شرکت کننده از کشورهایی چون روسیه، مالزی، جمهوری چک، ارمنستان، آذربایجان وجود داشت استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان بابت اجراهای ما انجام گرفت. ما نهایت تلاش خود را انجام دادیم که نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

صارمی در معرفی گروه اجرایی کنسرت گفت: کوروش دانایی سرپرست، آهنگساز و نوازنده تار و دف، پویان گرامی تمبک، بهداد رنجبر سنتور، کیانا شارعی عود، پیمان میرآقاسی قیچک و بنده نوازنده کمانچه گروه اجرایی شرکت کننده در جشنواره را تشکیل می دادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج