۳۳۰۶۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استقبال بی‌نظیر از ارکستر ایرانی در شانگهای

اجرای ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری فرهاد فخرالدینی و نصیر حیدریان در شانگهای با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

خبرگزاری مهر: اجرای ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری فرهاد فخرالدینی و نصیر حیدریان در شانگهای با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

استقبال بی‌نظیر از ارکستر ایرانی در شانگهای

طبق گزارش واحد جدید روابط عمومی و امور بین الملل ارکسترها، تالار هنرهای شرقی شانگهای شامگاه ۲۹ اردیبهشت میزبان تعداد قابل توجهی از علاقمندانی بود که برای تماشای کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به این سالن دو هزار نفری آمده بودند.

در ابتدای برنامه کلیپی از معرفی فستیوال موسیقی بهاره شانگهای و همچنین ارکستر سمفونیک تهران پخش شد. سپس در بخش اول کنسرت، ارکستر به رهبری فرهاد فخرالدینی روی صحنه رفت و قطعات «ابن سینا»، «شور آفرین»، «طرب انگیز»، «چهار مضراب چهارگاه» برای ویولن و ارکستر، «رنگ بیات شیراز»، «پایکوبان» و «به یاد جوانی برای ویولن و ارکستر» را اجرا کرد. ارسلان کامکار و حبیب جدیری در این بخش به عنوان سولیست، ارکستر را همراهی می کردند.

در بخش دوم، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان روی صحنه رفت و به اجرای سمفونی نهم دورژاک پرداخت. نوازنده های ارکستر این سمفونی را در چهار موومان اجرا کردند.

ارسلان کامکار کنسرت مایستر، مازیار ظهیرالدینی کنسرت مایستر دوم، رضا عالمی نفر اول ویولن دو، سهراب برهمندی آلتو، داود منادی ویولن سل، پورنگ پورشیرازی کنترباس، شهرام رکوعی فلوت، حسین تاجیک ابوا، حسین پور معین کلارینت، امیرحسین محمدیان فاگوت، علی ضرابی ترومپت، فرهاد شیخی هورن، بابک میردادیان توبا، محمود منتظم صدیقی تیمپانی و دیگر اعضای ارکستر در این بخش به هنرنمایی پرادختند. پنج نوازنده چینی شامل سه نوازنده ویولن یک، یک نوازنده ویولن دو و یک نوازنده ترومپت در این بخش حضور داشتند.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، رایزن فرهنگی سفارت ایران در شانگهای، مسئولان هنری و رسانه های کشور چین این کنسرت را از نزدیک تماشا کردند.

در پایان اجرا فرهاد فخرالدینی و نصیر حیدریان با حضور روی صحنه مورد تقدیر مسئولان هنری کشور چین و تشویق تماشاگران قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج