۳۳۰۶۹۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

«دلبری» ساخته جلال اشکذری با بازی: هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی و عباس غزالی، داستان فیلم در مورد طوبی همسر جانبازی که سال ها از او مراقبت می کند و پا به پای او می آید و در نهایت جسد همسرش را در خانه نگه می دارد، فیلمی در مورد تبعات دفاع مقدس با روایتی مثلا عاشقانه.

برترین ها - ایمان عبدلی:

اکران(ضد پیشنهاد): «دلبری» ساخته جلال اشکذری با بازی: هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی و عباس غزالی، داستان فیلم در مورد طوبی همسر جانبازی که سال ها از او مراقبت می کند و پا به پای او می آید و در نهایت جسد همسرش را در خانه نگه می دارد، فیلمی در مورد تبعات دفاع مقدس با روایتی مثلا عاشقانه.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

فیلمی فوق العاده کسل کننده و حوصله سربر، خیلی که متانت کنید نیم ساعت روی صندلی بنشینید، بعد از آن یا باید از گوشی تلفن همراه مدد بگیرید و یا بخوابید و راه سوم این که سینما را ترک کنید، فیلم در دوران جشنواره فجر هم خیلی منفور بود، البته ناگفته نماند هنگامه قاضیانی تلاشش را کرده تا اثری که به حضور او متکی است آبرومند باشد، اما خب داستان فیلم نهایتا کشش یک فیلم کوتاه را دارد و باتوجه به ریتم نامناسب اثر کسل کننده از آب در آمده، تمهیدات بالیوودی کارگردان هم یک اثر دفاع مقدسی را لوس جلوه داده، خلاصه که با دیدن «دلبری» وقت گران بهایتان را از دست می دهید، حیف است نکنید!

کیوسک: «فیلم» فوق العاده بهار به روی پیشخوان آمده، خرید و خوانش این شماره مجله فیلم به تمام علاقه مندان سریال «شهرزاد» توصیه می شود، پرونده پر و پیمان و مفصل آبرومندترین مجله سینمایی کشور در مورد «شهرزاد» که موشکافانه و منصفانه جمع آوری شده شما را با زوایای پنهان کار آشنا می کند.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

در حقیقت با خواندن این شماره مجله فیلم آن چیزهایی که از شهرزاد ندیده اید را می بینید، تحلیل کل سریال و مصاحبه با تمامی عوامل از بازیگران نویسندگان تا عوامل فنی نظیر اهنگسازان و البته که همه ی فیلم این نیست بررسی و تحلیل چرایی استقبال از سینماها و نقد و تحلیل از گور برخاسته از دیگر خواندنی های این شماره است، مجله ای که فقط هفت هزار تومان قیمت دارد.

تماشاخانه: «افسانه ببر» نوشته داریوفو یک نقالی چینی است که هادی عامل آن را با هنرنمایی هدایت هاشمی رو صحنه ی تئاتر باران آورده و از دل آن یک کمدی تراژدی بیرون کشیده، نمایشی که ۵۰ دقیقه بیشتر نیست و هدایت هاشمی تک نفره بار آن را به دوش می کشد.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

داستان سرباز چینی که در میانه راه زخمی می شود و به غاری پناه می برد و با ببر همنشین می شود...داستانی تاویل پذیر یعنی پر از نشانه که باید کشف کنید و تعمیم پذیر یعنی به هر جغرافیا و تاریخی می شود ربطش داد و البته در میانه یعنی فارغ از جبهه بندی های سیاسی و جالب تر این که سرگرم کننده و خنده آور، شگفت آور است که داستانی تا این حد جدی و درگیر کننده از تماشاچی خنده می گیرد و موفق و جذاب روایت شده است، این نمایش را از دست ندهید، خالی از افه های این روزهای تئاتری هاست نمایشی برای نمایش.

کنسرت و آلبوم: از آلبوم جدید قابل توجه ای خبری نیست، اما کنسرت زیاد است؛ اگر لغو نشود، سرنوشت غم بار لغو کنسرت ها که به نوعی مختص به نخبگان موسیقی اصیل ایرانی شده از ناظری تا کلهر بگذریم، رحیم شهریاری امشب در تالار وحدت اجرا دارد، فردا هم سیمین غانم فقط و فقط برای خانم ها! طی هفته آینده هم حمید عسکری و مهدی یراحی و فریدون آسرایی اجرا خواهند داشت، کم کم خودتان را برای کنسرت کلهر در تالار وحدت آماده کنید، فرصت بی نظیری است برای تلمذ از محضر استاد کمانچه نوازی اگر که لغو نشود!

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

کتاب: «هنر سیر و سفر» اثر آلن دوباتن ترجمه گلی امامی، کتابی در مورد سفر که مثل همیشه با نگاه خاص دوبان همراه شده، نگاهی که بین جامعه شناسی و انسان شناسی و فلسفه در حرکت است و موهبتی است خواندن این نگاه، پس از مطالعه آثار دوباتن دچار عارضه ای می شود که درمان ندار؛ جزئی نگر و تحلیلی به تمام دنیای پیرامونتان نگاه می کنید؛ چه وقتی از عشق می نویسد، چه آن وقت که از پروست می گوید، چه وقتی که موشکافانه سفر را تشریح می کند و از آثار سفر و انواع سفر می گوید، البته بیراه نیست اگر تاثیر ترجمه های دلنشین گلی امامی را در قوت آثار دوباتن زیاد ندانیم

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

نگاه متفاوت دوباتن به اوج گیری هواپیما را بخوانید:« در زندگی انسان لحظات اندکی به اندازه دقایقی که هواپیمایی به آسمان اوج می گیرد، رهایی بخش است. در این اوج گرفتن لذتی روانی نیز نهفته است، زیرا سرعت اوج گیری هواپیما نمونه نمادین دگرگونی است. نمایش قدرت می تواند ما را به مقایسه برانگیزد جابه جایی های اساسی در زندگی های خودمان؛ تصور این که ما نیز روزی میتوانیم از آنچه که اکنون بر بالای سرمان سنگینی می کند فراتر برویم»

پیشنهاد ویژه: « احضار روح » براساس اتفاقات واقعی رخ داده در سال ۱۹۷۱ در یک خانه بزرگ ساخته شده است. آنچه که تا به امروز از این داستان شنیده شده به این شرح است: یک خانواده پر جمعیت به خانه ای جدید در منطقه رود آیلند نقل مکان می کنند اما مطابق معمول در این خانه یک سری روح وجود داشته که با انواع و اقسام روش ها اعم از بلند کردن اعضای خانواده ، تکان دادن صندلی، صحبت کردن با افراد و..باعث اذیت و آزار این خانواده می شده، فیلمی با این مختصات را اول شب در سینما دیدن حالی عجیب است، فردا شب در پردیس کوروش ساعت ۱۹:۱۵

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احضار روح عالیه!!!
      واقعا ترسناکه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج