جاباما
۳۳۰۷۳۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بازداشت شهردار یکی از مناطق تبریز

در ادامه پیگیری پرونده فساد شهرداری و شورای شهر تبریز پای یکی از شهرداران مناطق تبریز به این پرونده باز شد.

خبرگزاری فارس: در ادامه پیگیری پرونده فساد شهرداری و شورای شهر تبریز پای یکی از شهرداران مناطق تبریز به این پرونده باز شد.

یک منبع آگاه گفت: در رابطه با پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر تبریز باید دقت کنیم یک‌سری افراد به عنوان متهم و یک‌سری افراد به عنوان مطلع هستند.

این منبع آگاه خبر دستگیری یکی از شهرداران مناطق تبریز را تأیید کرد.

هفته گذشته نیز مدیر حراست و رئیس دفتر ساختمان عمارت شهرداری تبریز دستگیر شده بودند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در بیست و دوم فروردین‌ماه سال‌ جاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: فعلاً معلوم نیست بازداشت و یا قرار دیگری صادر شود؛ در هر صورت دعوت از اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری همچنان ادامه دارد و می‌خواهیم هر چه زودتر تحقیقات این پرونده را تکمیل کنیم و به دادگاه ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری تاکید کرد: آبروی افراد برای ما مهم است و بدون دلیل به خودمان اجازه نمی‌دهیم کسی را به دادگاه احضار کنیم، اما مصمم هستیم افرادی را که به نوعی در بحث ارتشاء و تبانی در معاملات مختلف پروژه‌های شهری اعمال نفوذ کرده‌اند و دلایل علیه آنها است با رعایت حرمت و جایگاه افراد مجازات کنیم.

وی میزان اخذ رشوه توسط متهمان شورای شهر و شهرداری را متفاوت عنوان کرد و افزود: ممکن است فردی اقدام به اخذ چند مورد رشوه کند به عنوان مثال یکی از متهمان تنها در یک مورد رشوه‌گیری حداقل ۱۰۰ میلیون تومان از طرف مقابل دریافت کرده است تا با اعمال نفوذ وی را برای تصاحب سمتی در شهرداری به شهردار معرفی کند.

*هنوز ادله‌ای علیه شهردار تبریز وجود ندارد

این مسؤول در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر احتمال دست داشتن شهردار در این پرونده اظهار کرد: هنوز در این مورد ادله‌ای نداریم، اما اگر داشته باشیم برای ما مقام و جایگاه افراد فرقی نمی‌کند و در مجازات دست‌اندازان به بیت‌المال و سوء‌استفاده کنندگان از جایگاه و مقام کوتاهی نمی‌کنیم.

*اگر کیفرخواست صادر شود حکم تعلیق شورا اجرا می‌گردد

وی خاطرنشان کرد: پرونده شورای شهر و شهرداری تبریز فعلاً در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و منتهی به صدور کیفرخواست نشده است و اگر کیفرخواست صادر شود حتماً حکم تعلیق شورا نیز اجرا می‌گردد و اعضای شورای شهر اجازه فعالیت نخواهند داشت مگر اینکه مشمول حکم برائت شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منصور

      با رعایت حرمت و جایگاه افراد مجازات کنیم!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج