۳۳۰۷۶۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

«کِرم» باعث تحصن دانشجویان بابلی شد!

پیدا شدن یک "ِکرم" در غذای یکی از دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل موجب تحصن دانشجویان این دانشگاه شد.

خبرگزاری ایسنا: پیدا شدن یک "ِکرم" در غذای یکی از دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل موجب تحصن دانشجویان این دانشگاه شد.

ظهر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه پس از پیدا شدن یک "کرم" در غذای سلف سرویس دانشگاه نوشیروانی بابل، تحصن دانشجویان نوشیروانی آغاز شد و تا امروز(پنجشنبه) همچنان این تحصن ادامه دارد.

حسن‌زاده معاون دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل در خصوص ماجرای این تحصن به خبرنگار ایسنا گفت: ظهر ۴‌شنبه ۲۹ تیرماه به گفته دانشجویان کرمی در غذای سلف سرویس دانشگاه پیدا شد و دانشجویان به محض مشاهده این امر به معاون دانشجویی و رییس دانشگاه مراجعه کردند.

«کِرم» باعث تحصن دانشجویان بابلی شد!

وی افزود: ما با بررسی غذاها پیشنهاد دادیم که فعلا غذا سرو نشود و از منوی دوم دانشگاه استفاده شود و درصورت لزوم نیز از بیرون غذایی برای دانشجویان تهیه شود.

معاون دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل تصریح کرد: دانشجویان این امر را نپذیرفتند و ما جلسه‌ای برای پرسش و پاسخ دانشجویان در ساعت ۱۵ همان روز با حضور ریاست دانشگاه ترتیب دادیم که در این جلسه دانشجویان مشکلات خود را بیان کردند، عده‌ای بحث کیفیت غذا را زیر سوال بردند و عده‌ای نیز کمیت غذاها را مناسب ندانستند.

وی ادامه داد: پس از این جلسه عده‌ای از دانشجویان سخنان ما را قبول کرده اما عده‌ای نیز قانع نشدند و در نتیجه ۷۰-۸۰ نفر از آنان در ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تحصن ادامه دادند و شب نیز همانجا ماندند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه تمامی مشکلات مربوط به مشکلات صنفی است، افزود: دکتر صدیقی عضو هیت رئیسه دانشگاه نیز با دانشجویان صحبت‌هایی داشته و مشکلات آنها را شنیدند اما هنوز تحصن ادامه دارد.

وی در خصوص این امر که برای پایان تحصن چه اقداماتی صورت می‌گیرد، بیان کرد: ما به دانشجویان اعلام کردیم که درخواست‌های قانون آنها را می‌پذیریم و آمادگی انجام آنها را داریم و آنها نباید خود را در برابر ما ببینند چون از نظر ما دانشگاه و دانشجویان درکنار هم و دریک راستا عمل می‌کنیم و تمام تلاش ما برای بهبود رفاه دنشجویان است.

حسن زاده اعلام کرد: ما باید برای مشکل پیش رو یک راه حل مناسب پیدا می‌کنیم، که یا کوتاه مدت مانند عدم صرف غذا و استفاده از غذای بیرون باشد، یا میان مدت مانند ادامه کار پیمانکار با نظارت بیشتر و استفاده از کارشناسان باتجربه غذایی و یا بلندمدت مانند عقد قرارداد با پیمانکار جدید و ارایه پیشنهادات دانشجویان در قرارداد جدید برای بالا بردن کیفیت غذا می‌تواند باشد.

وی در پایان افزود: در حال رایزنی با دانشجویان هستیم تا مشکل پیش آمده به بهترین صورت رفع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جور چیزا مورد تازه ای نیس مو سنگ فضله موش کرم هر چی بخوای هست تو این غذاها کباب بخوری تا چند روز سر تا پات بوی گند میده و از فاصله چند متری هم قابل احساساتی تو آسانسور نمیشه سوار شی از بوی گند دهن کسی که کباب خورده خورشت قیمه هم لپه ها توش شنا میکنن باید با توری صاف کنی خورشت رو تا لپه هاشو بتونی بخوری پلوها هم دم نکشیده و همیشه ترش میکنه معده ات خورش قورمه سبزی هم که بهش خورشت چمن میگن مرغ ها هم همیشه بو میدن گوشت قرمز هم که دیگه اصلا قابل خوردن نیست گوشت چرخ کرده هم که بوی گند چربیش از ده کیلومتری سلف معلومه سوپ هم پر از استخوان گردن مرغ یا غضروف مرغ که بو میده و همراه زرشک پلو ناهار یا برای شام سرو میشه نون ها هم مثل کاغذ خشک احساس بز بودن به آدم دست میده و ..... بله البته دوغ هم که جزیی از ناهار برخی روزها میل میفرمایید و بعدش باید بری سر کلاسهای بعدازظهر چرت بزنی این برنامه غذایی اکثر جاهاست:-):-):-):-):-)

    • کاوشگر فضایی

      " ظهر 4‌شنبه 29 تیرماه به گفته " برترین ها داره از اینده صحبت می کنه ...

    • بدون نام

      متاسفم الان دیگه همه دانشجوها کرم دارن،معلوم نیست تاحالاچندتاکرم درسته خوردن؟

    • محمد

      خدا رحمت کنه آیت الله قاضی رییس فقید دانشگاه قم رو. بعضی وقتها اتفاقی میومد سلف دانشجویان تا کسری نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج