جاباما
۳۳۰۹۶۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

آیت‌ الله صافی: مردم امیدوارتر از قبل شده‌اند

رییس جمهور در دیدار با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بر اهتمام و جدیت دولت برای تلاش در راستای رونق اقتصادی، توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

خبرآنلاین: رییس جمهور در دیدار با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بر اهتمام و جدیت دولت برای تلاش در راستای رونق اقتصادی، توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی روز جمعه با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در قم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولی عصر(عج) به ایشان، گزارشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و اداره کشور در شرایط دشوار دوران تحریم و کاهش شدید قیمت نفت در سال ٩٤ ارائه کرد.

رییس جمهوری با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری با ایجاد فرصت ها و فضای مناسب برای توسعه روابط خارجی، بیش از هر زمان به بهبود شرایط اقتصادی کشور امیدواریم، گفت: فراتر از تلاشهای دولت؛ دستیابی به شرایط خوب اقتصادی و فرهنگی نیازمند وحدت، اتحاد و همدلی عمومی در کشور است.

روحانی با اشاره به شرایط حساس و اوضاع نابسامان در برخی کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری امن و با ثبات؛ برای تامین صلح، آرامش و امنیت در منطقه تلاش می کند.

رییس جمهور با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در آرامش و امنیت کامل، اظهار امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید بواسطه دعای خیر و حمایت مراجع و علما و ادامه حضور مردم بتواند هماهنگ تر و فعال تر از گذشته در مسیر رفع مشکلات کشور گام بردارد.

روحانی اجرای احکام الهی در کشور را هدف اصلی انقلاب اسلامی و مجاهدت هایی که در این مسیر انجام شده دانست و ادامه داد: همه ادیان الهی به دنبال بسط معنویات الهی و انسانی هستند و دولت از ابتدای فعالیت خود تلاش کرده تا در این مسیر، بویژه آشنا کردن بیشتر نسل جوان با معنویات اسلام، تلاش کند.

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) به رییس جمهوری و آرزوی توفیق برای دولتمردان در مسیر خدمت به مردم و تعالی کشور، افزودند: خوشبختانه با اقدامات و تلاش های دولت و حسن تدبیر رییس جمهوری، مردم نسبت به بهبود شرایط بسیار امیدوارتر از گذشته شده اند و مطمئنا با تلاش بیشتر و تدبیر شما، مشکلات برطرف خواهد شد.

ایشان با اشاره به لزوم مراقبت از رعایت قوانین شرعی و حفظ احکام اسلام در مناسبات سیاسی و اجتماعی در کشور، بر ضرورت ادامه سیاستهایی که به ثبات، آرامش و امنیت مردم منطقه بویژه در سوریه، عراق و یمن منجر می شود، تاکید کردند.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی توسعه روابط با دیگر کشورها را ضروری و مهم برشمردند و خاطرنشان کردند: باید در مجامع بین المللی حضور و مشارکتی فعال داشته باشم و به گونه ای پیش برویم که مردم به توسعه روابط با دنیا امیدوارتر باشند و ما و دیگران از این ارتباط بهره ببریم.

ایشان همچنین با تاکید بر لزوم عدم اختلاف و تفرقه و رعایت اتحاد و همدلی در کشور برای پیشبرد امور افزودند: حفظ این روحیه امیدواری در مردم حائز اهمیت است و مطمئن هستیم که مشکلات با حسن تدبیر جنابعالی برطرف خواهد شد و همواره دعاگوی رییس جمهوری و مسوولان هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      .این دولت ثابت کرده خودسر و بی برنامه نبست
      کشور تازه به آرامش رسیده

    • mohamaad

      والله تو این سه سال که اتفاق خاصی برای معیشت و بیکاری جوانان نیفتاده تازش هم هروز خبر از یه گرونی جدید میدن

    • علیرضا

      والا به چی امیدوارم شدن دقیق؟
      امار 11 میلیون ازدواج نکرده !که از همینجا اعلام شد
      امار طلاق ؟که از همینجا اعلام شده !
      امار خودکشی خیابانی روزانه !
      امار سقوط فرهنگی !
      گرانی هرروز کرایه و مواد غذایی دارویی !

    • بدون نام

      البته نظر ایشون محترمه.اما باید گفت از زاویه ای.مگر مردم قبلا نا امید بودند.

    • محسن

      با حلوا لحوا دهن شيرين نميشه آقايان عزيز!!!

    • بدون نام

      امیدمردم به خدابوده وهست این ویرانی هایک شبه به وجود نیامده ولی به اعتدال عقیده دارم اگرتندرو هابزارن مردم به یه هوای تازه احتیاج دارن مشکلات که نفس مردم روگرفته ولی به ظاهرمیگیم همه چیزخوبه کسایی دیگه شهیددادن ادعایی ندارن تاکسی میاداعتراضی بکنه پای دین وشهدارو میکشن وسط چراازاسم اوناسو استفاده میکنین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج