۳۳۰۹۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوارز: فکر نمیکردم جای مسی را بگیرم

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که هرگز تصور نمی‌کرد جای برترین بازیکن جهان را به‌عنوان برترین مهاجم نوک کاتالان‌ها بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز سوارز که این فصل با زدن ۴۰ گل در لالیگا به دوران چند ساله رد و بدل شدن عنوان آقای گل لیگ دسته اول اسپانیا (پیچیچی) میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد، می‌گوید هرگز تصور نمی‌کرده است که جای مسی را به‌عنوان مهاجم نوک بارسلونا بگیرد.

سوارز به شبکه BeIn Sport گفت: هرگز تصور نمی‌کردم که مهاجم نوک بارسلونا شوم، چون لیونل مسی در این پست بود. روزی که می‌خواستم به بارسا بیایم، از خودم پرسیدم، چه پستی را قرار است به من بدهند؟ ما خیلی خوب با هم هماهنگ شدیم و رابطه‌مان نه تنها در زمین بازی بلکه در خارج از آن هم با یکدیگر خوب است. گاهی اوقات درکش سخت است، چون یک مهاجم همیشه زمانی که ستاره اصلی تیمش نباشد ناراحت است، اما اینجا در بارسلونا چنین شرایطی وجود ندارد.

سوارز ادامه داد: اینجا مسئله حسادت بازیکنان نسبت به یکدیگر وجود ندارد و همه با هم دوست هستند. ما به یکدیگر کمک و راهنمایی می‌کنیم و وقتی که برای یکی از ما اتفاق خوبی رخ می‌دهد همه اعضای تیم خوشحال می‌شوند. برای من اینکه به فرزندانم بگویم که روزی در کنار بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بازی کرده‌ام، یک امتیاز و مایه افتخار است.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسا سپس به جنجالی‌‌ترین اتفاق دوران بازیگری‌اش، گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی، مدافع ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اشاره کرد، اتفاقی که او را برای چهار ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم کرد.

وی گفت: آن اتفاق برای من واقعاً دردناک بود به‌خصوص زمانی که فهمیدم چه کار اشتباهی انجام داده‌اند. چیزی که بیشتر از همه مرا آزار داد، نحوه برخورد مردم بود. محرومیتی هم که برایم در نظر گرفته شد واقعاً سخت بود، اما من مجبور بودم آن را قبول کنم. بعد از آن از خودم به‌خاطر واکنشی که نشان دادم راضی بودم به‌خصوص که فکر نمی‌کنم هر کسی بتواند آن واکنشی را که من به این اتفاق نشان دادم، داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج