جاباما
۳۳۱۱۲۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

گلایه یک هنرمند از وضع بهداشت هنرمندان

سعید ذهنی آهنگساز سینما، تلویزیون و تئاتر که این روزها پدر او جعفر ذهنی از هنرمندان تعزیه خوان کشور که بیش از سی سال در وزارت فرهنگ و هنر سابق و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنونی فعالیت داشته است، در بخش CCU بیمارستان قلب تهران بستری است.

روزنامه بانی فیلم: سعید ذهنی آهنگساز سینما، تلویزیون و تئاتر که این روزها پدر او جعفر ذهنی از هنرمندان تعزیه خوان کشور که بیش از سی سال در وزارت فرهنگ و هنر سابق و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنونی فعالیت داشته است، در بخش CCU بیمارستان قلب تهران بستری است.

گلایه یک هنرمند از وضع بهداشت هنرمندان

او در گفت و گو با ما ضمن گلایه از مدیریت و پرسنل بیمارستان پارسیان گفت: از وزیر بهداشت و درمان کشور، عاجزانه تقاضا دارم به بی مسئولیتی مدیریت و پزشکان بیمارستان پارسیان که متعلق به بخش خصوصی و در سعادت آباد واقع است، رسیدگی کند. این آهنگساز با اشاره به این موضوع که پدرش دو بار در بیمارستان مذکور تحت درمان آنژیوگرافی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: مبلغ چهارده میلیون تومان بابت هزینه های درمانی او تا کنون پرداخت شده است. مهمتر از پرداخت این وجه بی مسئولیتی پزشک معالج او و بلاتکلیفی من و پدرم است.

در حالیکه او از شرایط جسمی نامطلوبی برخوردار بود به تشخیص پزشک معالجش دکتر مسعود اسلامی باید در قلب او باتری کار گذاشته می شد. متاسفانه روز بعد از ویزیت، پس از پیگیری ها متوجه شدیم، پزشک معالج، بیمار را به حال خود رها کرده است و برای شرکت در کنگره ای به خارج از کشور مسافرت کرده است و یک هفته دیگر مراجعت خواهد کرد. با توجه به شرایط نامساعد پدرم به ناچار او را به بیمارستان قلب تهران منتقل کرده ایم و مراحل درمانی را در این بیمارستان پیگیری خواهیم کرد. ذهنی در پایان عنوان کرد: از وزیر بهداشت و درمان کشور که شخصیت محترمی هم دارند، درخواست دارم تا به این مسئله رسیدگی و پیگیری کنند تا این اتفاق برای دیگر شهروندان رخ ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بانی

      واقعا جا تاسفه. بعد جامعه پزشکی به فیلم در حاشیه هم ایراد می گرند

    • رباب ح

      پارسال عید دربیمارستان خصوصی درتبریز پدرم روعمل قلب کردند ولی بعلت سفرخارج جانب دکترپدرم استرنوم بازعفونت بیمارستانی گرفت هم کلیه وهم کیسه صفرابیماردراورده درنهیت فوت شدند وپزشک قانونی وهیچ جواب قانع کننده نمیدهند شمارو به این روز عزیزروزمهدی قسمتان میدم کمکم کنید

    • رباب ح

      من ازکجا پیگیرباشم دکتر بیمارستان شیفت بود پرسیدم گفت من اینجا عمل نمکنم بعدا فهمیدم دروغ گفته دکتررضایت پرویزی متخص قلب تبریز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج