۳۳۱۱۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شعیبی: تا اکران «سیانور» بازی نمی‌کنم

بهروز شعیبی کارگردان فیلم «سیانور» گفت: «تا زمان اکران فیلم «سیانور» تمام تمرکز و فکرم متوجه اکران خوب این فیلم است و تا آن زمان به هیچ کار دیگری چه در زمینه بازیگری و چه در زمینه کارگردانی فکر نمی‌کنم.»

خبرگزاری آنا: بهروز شعیبی کارگردان فیلم «سیانور» گفت: «تا زمان اکران فیلم «سیانور» تمام تمرکز و فکرم متوجه اکران خوب این فیلم است و تا آن زمان به هیچ کار دیگری چه در زمینه بازیگری و چه در زمینه کارگردانی فکر نمی‌کنم.»

بهروز شعیبی کارگردان فیلم «سیانور» ، در مورد کار جدید سینمایی و اکران «سیانور» بیان کرد: «اکنون بیشتر درگیر آماده‌سازی بهتر برای نمایش فیلم «سیانور» هستم و کمتر به بازیگری و فیلمسازی تا زمان اکران «سیانور» فکر می‌کنم.»

شعیبی: تا اکران «سیانور» بازی نمی‌کنم

وی با بیان اینکه تمام سعی من این است که فیلم در بهترین وضع به اکران برسد، گفت: «قطعیت اعلام زمان اکران به عهده تهیه‌کننده است، اما با صحبت‌هایی که شده است فکر می‌کنم اوایل مهرماه «سیانور» به اکران عمومی برسد.»

شعیبی اظهار کرد: «فارغ از مخاطبان عامی که در اکران عمومی مد نظر ما هستند، اصلی‌ترین قشری که در اکران فیلم برای ما مهم است، دانشجویان و محققان کشور هستند.»

وی در ادامه درباره ساخت سریال جدیدش گفت: «درباره همکاری با سازمان صدا و سیما باید بگویم که در حال رایزنی برای ساخت سریال هستیم که قطعیت آن را باید از سید محمود رضوی، تهیه‌کننده کار پرسید. او می‌تواند در مورد چگونگی ساخت، پیش تولید و شروع پروژه توضیح دهد، اما تا زمانی که پیش تولید شروع و قرادادی بسته نشود هیچ گمانه‌زنی نمی‌توان انجام داد.»

بازیگر «طلا و مس» همچنین درباره فعالیت جدیدش در عرصه بازیگری بیان کرد: «برای بازیگری پیشنهادهایی داشتم که باز هم به دلیل علاقه زیادم به فیلم «سیانور» آنها را قبول نکردم، تمام سعی من این است که با تمرکز کامل به اکران «سیانور« فکر کنم و بعد از اکران به پیشنهادهای دیگر فکر خواهم کرد. در این میان اگر وقتی پیدا کنم به نوشتن فیلم‌نامه بعدی هم خواهم پرداخت.»

کارگردان سریال «پرده‌نشین» در پایان درباره تفاوت‌های مدیوم سینما و تلویزیون و اینکه فعالیت در کدام عرصه را ترجیح می‌دهد، بیان کرد: «سینما و تلویزیون از لحاظ قصه‌گویی و ساختار باهم تفاوت دارند. بزرگ‌ترین ویژگی تلویزیون مخاطب عظیم و میلیونی آن است. سینما نیز در تلاش برای جذب مخاطب است که امسال تا حدود زیادی موفق به این کار شده است. هر دو این‌ها برای من مقوله جدی است و هر کدام دارای اهمیت خاص خودش است و ویژگی‌های خودش را دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج