۳۳۱۲۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قلب پایتخت به رنگ نور درآمد

قائم مقام شهردار منطقه ۶ با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در تمام محلات منطقه ۶ گفت: همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم و سالروز آزاد سازی خرمشهر ، جشن های ولادت در تمام مساجد و پارک های بزرگ منطقه شش برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام شهردار منطقه ۶ با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در تمام محلات منطقه ۶ گفت: همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم و سالروز آزاد سازی خرمشهر ، جشن های ولادت در تمام مساجد و پارک های بزرگ منطقه شش برگزار می شود.

مانی جعفریان قائم مقام منطقه با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در بوستان لاله با مشارکت بنیادخیریه کودکان خاص بیمارستان امام خمینی گفت: بر همین اساس روز شنبه از ساعت شش عصر با حضور هنرمندان تلویزیونی جشن نیمه شعبان برای قریب به بیش از ۵ هزار شهروندتهرانی برگزار می شود. اجرای مسابقات، برگزاری جشن های کودکان و نوجوانان و اجرای زنده موسیقی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این روز است.

وی با اشاره به برگزاری جشن ولادت در مسجد ولی عصر (عج) جنب پارک ساعی گفت: همچنین روز شنبه مسجدحضرت ولیعصر(عج) آماده استقبال از ۳ هزار شهروند تهرانی برای برگزاری جشن نیمه شعبان است.

جعفریان با بیان اینکه تمام مساجد منطقه با برگزاری سلسه جشن های ولادت در شب نیمه شعبان انتظار شهروندان را می کشند، توضیح داد: تمام تلاش ها صورت گرفته تا جشن بزرگ نیمه شعبان با نشاط و پر شکوه را برای شهروندان تهرانی فراهم سازیم.

جعفریان همچنین اضافه کرد: علاوه بر سلسه جشن‌های تدارک دیده شده، به مناسبت اعیاد شعبانیه نصب ۱۰ هزارچراغ ال ای دی بارانی درسطح منطقه نیز صورت گرفته تا قلب پایتخت به رنگ نور درآید.

قائم مقام منطقه اضافه کرد: این چراغ‌ها با نصب برروی درختان و با بارشی ازنور جلوه‌ای زیبا درشب به شهر بخشیده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، قائم مقام شهردار منطقه ۶ همچنین از آذین بندی منطقه و نصب ریسه‌های رنگی درمیادین، محورهای اصلی، ساختمان های اداری، مساجد و هیاتهای مذهبی منطقه خبرداد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج