۳۳۱۲۵۰
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (۲۷)

تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.

برترین ها: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.

در این سری مطالب سعی کرده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این تلاش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور شود و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****
نمایی دیدنی و رویایی از خانه ای محصور شده در بین کوه ها در کنار دریاچه ای در شهر توکیو واقع در ژاپن. توکیو با نام رسمی کلان‌شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن است. توکیو پس از نیویورک و لندن عنوان بزرگ‌ترین پایتخت‌ صنعتی جهان را به دست آورده‌است. هم چنین توکیو عنوان بزرگترین اقتصاد شهری جهان را دارا می‌باشد. توکیو شهری است که بارها به خاطر زمین‌لرزه، آتش‌سوزی و یا جنگ بطور کامل ویران شده‌است و هر بار با زیبایی بیشتر از نو ساخته شده‌است. به همین سبب چشم‌انداز کنونی شهر توکیو با معماری معاصر بسیار مدرن و جذاب به نظر می‌رسد و بناهای تاریخی و کهنه در شهر بسیار کمیاب هستند. توکیو جشنواره‌های هنری، ورزشی و تفریحی متعددی دارد. توکیو همچنین از نظر داشتن فضای سبز بسیار غنی است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


عکسی هیجان انگیز و یخی از شهر کوهستانیِ بَنف در کانادا. بَنف نام شهری توریستی واقع در پارک ملی بنف در ایالت آلبرتای کانادا است. شهر بنف در میان رشته‌کوه راکی واقع شده است. بنف یک شهر توریستی تفریحی و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کانادا است. این شهر به خاطر محیط کوهستانی به جهت قرارگیری در رشته کوه‌های راکی و وجود چشمه‌های آب گرم شناخته شده می‌شود. هم چنین این شهر یکی از مراکز مهم برای ورزش‌های فضای باز از قبیل پیاده ‌روی کوهستانی، دوچرخه سواری و اسکی می باشد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


تصویری روحیه بخش همراه با شکوفه های بهاری در شهر واشنگتن در ایالت متحده امریکا. واشینگتن، دی. سی.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


نمایی خیره کننده و دلنشین از دریای شهر کلیرواتر در ایالت فلوریدا از ایالت های جنوبی آمریکا. کلیرواتر (Clearwater) شهری در شهرستان پاینلاس ایالت فلوریدا است که در سال ۱۸۹۱ بنیان‌گذاری شده‌است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


عکسی جالب توجه و رنگارنگ از شهر خرونینگن در شمال هلند. خرونینگن (Groningen) نام شهری است که در استانی به همین نام در شمال هلند قرار دارد و مرکز اقتصادی- فرهنگی شمال هلند به شمار می‌رود. عمده شهرت این شهر به دلیل وجود دانشگاه خرونینگن و جمعیت بالای دانشجویان در این شهر است. از مکان‌های دیدنی این شهر می‌توان به برج کلیسای مارتینی، بازار ماهی (Vismarkt)، موزه هنرهای معاصر خرونینگن، ساختمان قدیمی ایستگاه راه آهن، ساختمان تالار شهر و ساختمان تالار موسیقی آن اشاره کرد. اهمیت اقتصادی خرونینگن هنگامی آشکار می‌شود که بدانیم بزرگترین کارخانه شکر جهان و یکی از بزرگترین کارگاههای کشتی سازی جهان در این استان قرار دارد. همچنین خرونینگن دارای منابع گازی زیرزمینی با ارزشی است که از بزرگترین ذخایر گازی در اروپاست.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


نمایی حیرت آور از قلعه ی هوهنزولر (Hohenzollern) در آلمان. قلعه ی هوهنزولر از خانه های امپریالیستی است که از سه قلعه تشکیل شده است. این قلعه در بالای هوهنزولرن برگ واقع شده است که 234 متر بالاتر از شهرهای هشینگن (Hechingen) و بیسینگن (Bisingen) در رشته کوه های آلپ سوابی (Swabian) در مرکز بادن وورتمبرگ آلمان (Baden-Württemberg) قرار دارد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


عکسی متحیر کننده از کوه های برومو (Mount Bromo) در اندونزی. کوه برومو آتشفشانی فعال و قسمتی از توده ی تنگر (Tengger) در شرق جاوای (Java) اندونزی است. اَندونِزی یا بطور رسمی جمهوری اندونزی کشوری است که در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه قرار دارد. با وجود جمعیت زیاد و مناطق پرتراکم، اندونزی جنگل‌های کم‌جمعیت بسیار گسترده‌ای نیز دارد که دومین سطح از تنوع زیستی را در جهان در خود جای داده‌اند.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


تصویری خیال انگیز از یکی از خیابان های شهر بُن غرق در درختان با گل های صورتی رنگ در آلمان. بُن (Bonn) یکی از شهرهای آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


نمای هوایی از دلتای اُوکاوانگو با رودخانه ی پیچ در پیچ در کشور افریقا. دلتای اُوکاوانگو واقع در کشور آفریقایی بوتسوانا بزرگ‌ترین دلتای درون‌سرزمینی جهان است. این دلتا با ۱۳ هزار کیلومتر مربع مساحت از مجموعهٔ درهم‌پیچیده‌ای از تالاب‌ها، نهرها و جزیره‌ها تشکیل شده و به همین خاطر به آن لقب "رودی که هیچ‌وقت به دریا نمی‌رسد" داده‌اند. در آب‌های این دلتا گردشگران با ماکورو (کانوهایی با تنه درخت) سفر می‌کنند.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


عکسی زیبا از آبدره ی گیرانگرفیورد در غرب نروژ. این دره در ناحیه مور جنوبی در استان موره اوگ رومسدال Møre og Romsdal واقع شده است. این آبدره جزء فهرست میراث جهانی یونسکو می باشد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


تصویری خارق العاده از شهر سان کوئیریکو دی-اورشیا. در شهر سان کوئیریکو دی-اورشیا که در استان سینا (Siena) در منطقه توسکانی ایتالیا واقع شده است ساکنان آن 2500 نفر می باشند.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


نمایی خیره کننده از غروبِ دلچسب و دیدنیِ شهر بادیان (Badian) در فیلیپین.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


تصویری دلنشین از جزیره بورا بورا در فرانسه. بورا بورا یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلینزی فرانسه و یکی از مناطق آنسوی دریاهای فرانسه در اقیانوس آرام است. از آن به عنوان زیباترین جای جهان یاد می‌شود.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


نمایی هنری از یکی از خیابان های سرد و و برفیِ پراگ (Praha) در جمهوری چک. پراگ پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور جمهوری چک است، همچنین ۱۴امین شهر بزرگ اتحادیه اروپا نیز به شمار می‌آید. این شهر در شمال غربی کشور چک بر روی رودخانه ولتاوا بنا شده است. شایان ذکر است که این شهر پایتخت تاریخی بوهم نیز می‌باشد. پراگ دارای آب و هوای معتدل اقیانوسی بوده و از این رو دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


دریاچه بایکال دریاچه ‌ای است در جنوب سیبری در کشور روسیه. این دریاچه هفتمین دریاچه بزرگ جهان است و در فهرست میراث جهانی قرار دارد. دریاچه بایکال بزرگترین منبع آب شیرین جهان به شمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین غیرمنجمد سطحی روی کره زمین در این دریاچه قرار دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر مربع پهناوری دارد. همچنین این دریاچه با عمق ۱٬۶۴۲ متر عمیق‌ترین دریاچه جهان است. دریاچه بایکال هم‌چنین دارای زلال‌ترین آب در میان دریاچه‌های جهان است و با قدمتی ۲۵ میلیون سال، قدیمی‌ترین دریاچه جهان نیز به‌شمار می‌آید.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)


نمای فوق العاده زیبا و شگفت انگیز از پرتگاهِ پریکستولن در کشور نروژ. پریکستولن (Preikestolen) جاذبه گردشگری مشهوری در کشور نروژ است که شامل پرتگاهی به بلندای ۶۰۴ متر است. پریکستولن حدود ۱۰۰۰۰ سال پیش و در عصر یخبندان و با رسیدن یخچال‌های طبیعی به لبه پرتگاه پدید آمده است. طی این دوره آب یخچال در درز و شکاف‌های کوهستان منجمد شده و سرانجام به توده‌های سنگی بزرگ و زاویه‌دار شکسته شد که بعداً توسط جریان یخچالی جابه‌جا شدند. این فرایند علت شکل زاویه‌دار فلات یخچالی را تشریح می‌کند.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (27)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج