۳۳۱۲۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«رستاخیز»، سه سال بعد

با گذشت سه سال از ساخت فیلم «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش، دوباره بحث هایی نسبت به اکران آن شکل گرفته است.

روزنامه بانی فیلم: با گذشت سه سال از ساخت فیلم «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش، دوباره بحث هایی نسبت به اکران آن شکل گرفته است.

«رستاخیز»، سه سال بعد

رئیس سازمان سینمایی به تازگی گفته است: «حمایت علما و‌ روحانیون ‌و صبر و‌ پشتکار احمدرضا درویش زمینه اکران «رستاخیز» را فراهم کرده است». صحبت هایی که از آن بوی خوشایند نمایش عمومی اثر به مشام می رسد. حجت‌ا… ایوبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جدیدترین وضعیت فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت: خوشبختانه به نقاط خوبی در مورد روشن شدن تکلیف این فیلم رسیدیم و با این وصف این فیلم به زودی اکران می‌شود. در این راستا حمایت علما و‌ روحانیون ‌و صبر و‌ پشتکار احمدرضا درویش بسیار به این نتیجه کمک کرد. انشاا… این فیلم به زودی اکران خواهد شد.

اکران «رستاخیز» که به ماجرای حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) می‌پردازد، چند سالی است که در هاله ابهام قرار گرفته است و سازندگان حاضر به استفاده از هاله نورانی بر چهره حضرات معصومین در این فیلم نمی شوند.

این در حالی است که تقی علیقلی‌زاده در واکنش به صحبت‌های ایوبی در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «رستاخیز» فیلمی نیست که بتواند روی زمین بماند؛ چون با مجوزهای قانونی ساخته شده و طبیعی است که مشکلاتش باید به دست وزارت ارشاد حل شود. پیچیدگی‌ها و مسائل و مشکلات این فیلم از سوی علی جنتی، ایوبی و حوزه هنری به عنوان پخش‌کننده و نهاد دولتی، در حال پیگیری است که خود ما نیز در این راستا تلاش می‌کنیم.

تهیه‌کننده «رستاخیز» ادامه داد: امیدواری‌ها و خوش‌بینی‌هایی در جهت اکران این فیلم وجود دارد. من نیز مانند ایوبی امیدوار به اکران آن هستم اما برای اینکه بگوییم به زودی اکران می‌شود، زود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج