۳۳۱۳۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کارهای تازه «پاپتی‌ها»

کارگردان نمایش «سال ثانیه» که پیش از این قصد داشت این اثر را در شهرهای مختلف به صحنه ببرد با اشاره به مشکلاتی که سفر و اجرا در خارج از تهران دارد اظهار کرد که این برنامه متوقف شده است.

خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش «سال ثانیه» که پیش از این قصد داشت این اثر را در شهرهای مختلف به صحنه ببرد با اشاره به مشکلاتی که سفر و اجرا در خارج از تهران دارد اظهار کرد که این برنامه متوقف شده است.

کارهای تازه «پاپتی‌ها»

حمید پورآذری درباره وضعیت اجراهای نمایش «سال ثانیه» در شهرهای مختلف ایران در سال جاری به خبرنگار ما گفت: فعلا برنامه اجراهای این اثر نمایشی در شهرهای دیگر را متوقف کردم چون این برنامه باید حساب شده و با برنامه ریزی دقیق پیش برود. اجرای «سال ثانیه» در شهرهای دیگر مشکلات و سختی‌های زیادی دارد.

وی اظهار کرد: در ابتدا باید در هر شهر مکانی را پیدا کنیم که مناسب اجرای «سال ثانیه» باشد. همچنین برای ۳ یا ۴ روز اجرا، نیاز است تا گروه اجرایی شامل ۲۰ نفر به مدت حداقل ۱۰ روز درگیر آماده سازی مکان برای اجرا باشند که باید وضعیت و هزینه رفت و آمد و اسکان گروه اجرایی و انتقال وسایل مورد نیاز اجرا، مشخص باشد.

سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» درباره فعالیت‌های این گروه نمایشی در سال جاری، یادآور شد: هفته گذشته و در برنامه فستیوال «موسیقی تلفیقی» خانه هنرهای شهری، پرفورمنس «بینابین» را اجرا کردیم. این اجرا در راستای هدف خانه هنرهای شهری در خصوص گفتگوی هنرمندان مختلف نظیر هنرمندان تئاتر، تجسمی و موسیقی بود.

پورآذری ادامه داد: موضوع کلی مدنظر خانه هنرهای شهری «شهر، هنر و اوقات فراغت» بود و ما هم در پرفورمنس «بینابین» موضوع زیست محیطی را مدنظر قرار دادیم. در پرفورمنس «بینابین» حدود ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در کارگاه «کارگردانی و بازیگری پیشرفته» که در دانشگاه تهران برگزار می‌کنیم و همچنین اعضای گروه «پاپتی‌ها» حضور داشتند که به مدت ۶ روز اجرا شد.

وی درباره احتمال تولید و اجرای اثری جدید توسط گروه «پاپتی‌ها» در سال جاری، گفت: احتمال اینکه کار جدیدی را شروع کنم وجود دارد ولی اینکه آیا به اجرا در سال جاری بیانجامد، هنوز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج