کد خبر: ۳۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۱۵۵
تعداد نظرات: ۷۱ نظر
ابوالفضل پورعرب در تجمع هنرمندان در اعتراض به هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم(ص)

خبرگزاری ایسنا: در تجمع دیروز هنرمندان در اعتراض به هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم(ص)، چهره متفاوت و درهم شکسته ابوالفضل پورعرب به‌ عنوان یکی از مطرح‌ترین ستاره‌های سینمای ایران در دهه‌های گذشته برای حاضران جالب توجه بود.

ابوالفضل پورعرب كه با فيلم «عروس» بهروز افخمي در سال 1369 مطرح شد، متولد 1340 در تهران است و تحصيلات خود را در رشته بازيگري و كارگرداني تئاتر از دانشسراي هنر به پايان رسانده و سال 1359 با فعاليت در تئاتر و بازي در نمايش «ماموريت حساس» كار هنري خود را آغاز كرده است.

آن‌‌طور كه گفته مي‌شود، اين هنرمند به دليل سرطان وضعيت جسماني‌اش نامناسب است. او با فيلم «زخمه» به كارگرداني خسرو ملكان در سال 1362 وارد سينما شد و در ادامه در فيلم «دزد و نويسنده» به عنوان دستيار كارگردان فعاليت كرد.

ابوالفضل پور عرب به عنوان جوان اول فيلم‌هاي دهه 70 نقش‌هاي زيادي را بازي كرد كه از جمله آنها مي‌توان به «قرباني»،«آواز تهران»،‌ «نرگس»،«رابطه پنهاني»،«مهاجران»،«سوءظن»،«دوروي سكه»،«نيش»،«چهره»،«مرضيه»،«بهشت پنهان»،«در كمال خونسردي »،«بي‌قرار»،« مردي شبيه باران»، «قاصدك»،«حماسه قهرمانان»،«غريبانه»،«بادوشقايق»،«جواني»،«مردي ازجنس بلور»،«عشق كافي نيست»،«معصوم»،«دست‌هاي آلوده»،«رقص شيطان»،«همسر دلخواه من»،«تيك» و «زنداني 707» اشاره كرد.

اين بازيگر از اوايل دهه 80 دوران كم كاري‌اش در سينما آغاز شد و بيشتر در مجموعه‌هاي تلويزيوني به ايفاي نقش پرداخت. ابوالفضل پورعرب در سال 1375 براي فيلم «مردي شبيه باران» موفق به دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد شده است. همچنين براي فيلم «عروس» از جشنواره پيونگ يانگ جايزه بازيگري گرفت



عکس روز: باور می کنید این پور عرب است؟

عکس روز: باور می کنید این پور عرب است؟





بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۱
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
2
70
ای وای خدایا این همون جوان اول سینمای دهه هفتاده

خدا شفاش بده
پاسخ ها
نظر علی اصغر خشکباری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
خیلی دوستش دارم ولی خدا لعنت کنه اعتیاد رو
نظر مینا72
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
اعتیاد چیه فقط دوست دارید تهمت بزنید و شایعه درست کنید.
بیچاره سرطان گرفته
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
آره اصلاً هم معتاد نیست . سرطان داره و خدا ایشاا.. شفا می ده بهش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
1
39
وای خدای من! چقدر پیر شده! مریضه آیا؟
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
سلام.خدمت همه دوستان عرض کنم ایششچون سرطان ریه دارن که بعلت مصرف زیاد سیگار بوده.
براشون آرزوی شفای عاجل از خدای متعال خواستاریم
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
سلاه خدمت دوست عزيزم maryam سرطان ريه ظرف سه چهار ماه بعد از تشخيص شخص رو ميكشه
و ظرف مدت خيلي كوتاه تري توان حركتي انسان رو ميگيره
ايشون سرطان ريه ندارن
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
سمی جان من تو بخش icu پرستارم.اصلا اینطور نیست.سرطان ریه ای که شما میگین اونه که در مرحله آخر تشخیص داده بشه و بعلت اینکه شروع درمان دیر هست وارد مرحله نهفتگی نشه که طی دو تا چها ماه بیمار فوت میکنه.
اما سرطان ریه که تو مرحله اول تشخیص داده بشه تا70%درمان میشه.تو مرحله دوم 50% و تو مرحله سوم درمان طولانیه و بیمار به این حال آقای پورعرب میشه میتونید تو گوگل سرچ کنید.به زبان ساده توضیح داده.بازم تکرار میکنم.ایشون سرطان ریه داره که بعلت مصرف سیگار بوده.
همینجا خواهش میکنم هرکس سیگار یا قلیان میکشه حال ایشون رو ببینه و همین الان کنار بزاره...
نظر مینا72
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
مریم جان1سوال اگه قلیون بکشی اما دیر به دیر وتفریحی بازم اینجوری میشی؟
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
مینا جان باید بگم که متاسفانه بله.قلیون 70 برابر دود سیگار ریه رو تخریب میکنه.الان تو بخش ریه بیماران با تنگی نفس تو رده سنی جوونا بیشتر شده و این خیلی نگران کننده است.بخصوص اینکه موادی که بعنوان توتون قلیان استفاده میشه مواد افزودنی غیر مجاز زیاد داره و این ابتلا به بیماریهای ریه رو تسریع میکنه.
از همه دوستای گلم میخوام واسه اینکه زندگی شادوسالمی داشته باشن هرنوع دود رو کنار بزارن.باور کنید تفریحات و هیجانات بهتر از قلیون هم هست...
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
مريم جان اگه شيمي درماني ميكنه چرا موهاش نريخته؟
يكي ازدوستاي من مديرتوليد سينماست و چندسال پيش چيزايي دربارش گفته بود كه من از ديدن اين عكس تعجب نكردم عزيزم
نظر zizi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
ای بابا شما این جا نظر میدید یا کلاس پزشکی باز کردید
نظر mahi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
zizi چه اشکالی داره ؟
بهتر از بعضی حرفای خاله زنکیه که اینجا کم هم ندیدیم!!!
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
سمی جون بستگی به دوز داروی شیمی درمانی داره.وممکنه از روشهای دیگه مثل رادیوتراپی و ..استفاده شده باشه.قبلا هم گفتم از دلایل مهم سرطان ریه سیگار و..هست شاید چیزی که شما شنیدی هم درست باشه.
من این موضوع رو کلی گفتم وبرای همه بیمارای عزیز آرزوی سلامتی دارم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
1
29
باسلام من که باورو نمیشه این عکسه آقای پورعرب باشه آقای پورعرب چهره ای بشاش ودوست داشتنی داره شاید هم ناملایمات روزگار اینطورش کرده ولی من آقای پورعرب رو دوست دارم آخه که چقدر دلم برای فیلماش تنگ شده هر وقت می بینمش یاد فیلماش می افتم که چقدر طرفدار داشت خدا حفظش کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
2
21
واقعا؟! :O
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
2
22
واقعا چرا این شکلی بود
خیلی شکست خورده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
شکسته شده نه شکست خورده!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
3
20
باورم نمیشه واقعااا چرا چرا اینشکلی پیر شده گذر زمان اینقدر تاثیر منفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
3
15
نههههههههههههههههههههههههههه
چه دورانی داشت یه زمانییییی
حالا ما به آخراش رسیدیم دوره دست های آلوده و یه سریالی بود تو تلویزون نشون می داد بچه بودم اسمشو یادم نیست ولی خیلیییییی قشنگ بود ابولفضل پور عرب و آنا نعمتی ، دانیال حکیمی ، پامنته آ بهرام......
گلزاری بود واسه خودش! اعتیاد که پیدا نکرده؟؟؟
پاسخ ها
نظر مینا72
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
نه عزیزم تو 1برنامه اومد گفت که سرطان داره و در حال بهبوده
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
آخییییییی!!!!
ایشالا خدا شفاش بده :(
نظر سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
اسم سریال مسافر بود.
نظر shima
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
pamtea na pantea bahram
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
18
7
نمیخوام بد بین باشم ولی پدر اعتیاد بسوزه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
شاید هم به خاطر سرطانش باشه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
1
28
امیدوارم که نه اسیر اعتیاد باشند و نه گرفتار بیماری. خیلی ناراحت شدم که دیدم اینقدر شکسته شدند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
5
28
اون اقایی که گفته اعتیاد داره خیلی بیخود کرده که گفته
سرطان داشته والآن رو به بهبودیه
1کم شعور داشته باشین زود قضاوت نکنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
1
27
متاسفانه الان جایی خوندم که ایشون مبتلا به سرطان هستند. امیدوارم خدا به ایشون سلامتی و بهبودی عنایت کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
3
15
همش مال فشار و استرس و ناراحتیه
خدا دل همه رو شاد کنه افسردگی خیلی بده
UNITED STATES
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
2
20
به خاطر بیماری سرطان اینشکلی شده خدا شفاش بده
NETHERLANDS
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
2
12
واااااااااااااااااااااااااااااااا باورم نميشههههههه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
3
18
بازيگره قدريه من دوسش دارم
ميگن به چهرت مناز كه به تبي بنده به مالت نناز كه به شبي بنده
همه ما تو زندگي يه اوجي داريم يه تنزلي سختي داريم آساني داريم و... ولي بعد از سختي آساني است پس قوي باشيم
(ان مع العسر يسرا)
نظر زود قضائت نکنید البته شما تقصیر ندارید این مشکل رسانه هاست
| درباره عکس روز: باور می کنید این پور عرب است؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
2
11
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%B6%D9%84_%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B9%D8%B1%D8%A8
زندگینامه

فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر، تا کنون سه بار ازدواج کرده و داری سه فرزند است. از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شد. از او داری یک فرزند دختر است. ایشان بدلیل سرطان ۳۰ دی ماه 1389 در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و پس مدتها خانه نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محكومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص) در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
3
11
امیدوارم قبل اینکه افسوس فرصتهای از دست رفته رو بخوریم مسئولان از هر طریقی که میتونن و ایشون لازم داره کمکش کنن. اینا یه عمر برای هنر این مملکت زحمت کشیدن . همه میدونن که سرطان یعنی چی ........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
4
6
خدا خودش كمكش كنه من كه خيلي دوسش دارم
حالا يه سئوال اون جلوييش افسانه بايگان نيست؟
مگه اون چادريه؟؟؟
پاسخ ها
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
درسته. خانم افسانه بایگان هستن ایشون به خاطر اعتراض به فیلم هتک حرمت پیامبر اسلام چادر سرش کرده. البته بازیگرای ایرانی خیلی زود یادشون افتاده که تجمع کنن. مسلمونای جهان چند هفته ای میشه که به خاطر همان فیلم موهن سر و صدا راه انداختن!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
پاسخ
2
4
باورم نمیشه بغضم گرفته ای خدا بازیگری که دوران جوانیم ابه دیواراتاقم پوستراش خودنمایی میکردوشیفته ی سبک بازیش و.......هستم سرطان داره ؟؟ این آقای پورعرب نیست یکیه شبیهشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
پاسخ
0
12
بسیار متاسف شدم.خدایا :همه بیماران راشفای عاجل عنایت فرما.آمین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
پاسخ
0
9
چند سال پیشا فیلم هاشو که میدیدم تمام دندونهاش ریخته بود همون موقع برادرم گفت اعتیاد داره اخه خودشم یه زمانی مصرف کننده بود برادرمو میگم الانم که سرطان گرفته خدا لعنت کنه کسایی که باعث میشند مواد وارد کشورمون بشه
پاسخ ها
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
كاربر عزيزم سرطان كجا بوده؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
پاسخ
1
8
جنگیدن با بیماری انسان رو شکسته می کنه امیدوارم آقای پور عرب خیلی زود سلامتیش رو به دست بیارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
پاسخ
0
13
میدونم خیلی تشابه بدیه ولی ناخوداگاه یاد فیلم غریبانه پور عرب افتادم که سرطان میگیره . مخصوصا ترانه تیتراژ پایانی فیلم
چه سخته بی تو رفتن
جه سخته بی تو بودن
نمیشه این جدایی باور من . . .

خدایا درین شب جمعه به حق امام زمان شفاش بده . آمین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
پاسخ
0
6
خيلي حيف شد.اين دوسه سال اخير واسه هنرمندامون خوب رقم نخورد.خيلي از سرمايه هاي سينماوتلوزيون رو ازدست داديم.خدارحمتشون كنه اونايي هم كه مريضن مثل ايشون شفا بده.
نظر شهاب دماوندی
| درباره عکس روز: باور می کنید این پور عرب است؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
پاسخ
2
4
سلام، آدم قلبش میگیره خدا کمکش کنه. متاسفم واسه اونایی که عین خاله زنک علیرغم اینکه توی مطلب نوشته ایشون سرطان دارند ولی باز هم شنقل بازی در میارن و افاضات فرمودند ایشون اعتیاد داره، واقعا" که عتیقه ای با این نظرت زیر خاکی بپا پیدات نکنن یه وقت....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
پاسخ
0
6
خیلی متاثر و ناراحت شدم انشالا شفا پیداکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
پاسخ
0
0
این رو درست کردین،آقای پور عرب اینقدر شکسته نیست،و چشم هاش هم چپ نیست.
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
پاسخ
0
1
هرکسی هرچی داردامانت است یک روزی بایدپس بدهدتازه گی ندارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
1
2
من عكسشو تو فيس بوك ديدم هم اونجا ناراحت شدم هم اينجا دلم سوخت من اول فكر كردم سرطان خون دارن نميدونستم سرطان ريه اينقدر ادمو از پا ميندازه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
1
1
با سلام به همه دوستان
منم هم به عنوان یه هموطن برای سلامتی ایشون وهمه عزیزانی که دربستربیماری هستند آرزوی سلامتی عاجل را ازخداوند متعال آرزومندم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
1
2
خیلی براتون متاسفم.این یه روزی اوقات فراقت مابود.توصیه میکنم فیلم غریبانه روبابازیگری تهرانی روببینیداونوقت رای ونظرتون عوض میشه!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
راجع به چی عوض میشه؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
تو فقط لطف کن واسه خودت متاسف باش که نمیفهمی چی میگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
من از این عکس اقای پور عرب تعجب کردم یعنی اشون اقای پور عرب هستن! پس چرا اینقدر لاغر شکسته شدن اخه؟؟ من فیلم های زیادی از ایشون دیدم ولی توی فیلم هاشون اینقدر لاغر نبودن! عجیبه!خدایا همه ی میرضا رو شفا بده الخصوص همچین بازیگرانی رو؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
پاسخ
0
1
ishalla khoda shafash bede.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
پاسخ
1
0
مردشور خودتون و سایتتون رو بیارم که، تهمت زدن واستون مثل آب خوردن میمونه
راستشو بگید پور عرب چیکارتون کرده که بهش میبندید، ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟!1!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
0
دوستان ایشون بر اثر استفاده زیاد مواد مخدر و سیگار مبتلا به سرطان ریه شدند . البته تعجبی هم نداره . هر کسی هم که مث ایشون اینهمه تو زندگی سختی و بد بیاری میدید سمت اعتیاد می رفت .خدا شفاشون بده . بازیگر محبوب نسل ماست . آواز تهران اولین فیلمی بود که من در سینما دیدم. همراه بیژن امکانیان بازی می کرد و فریبا کوثری ... یادش بخیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
0
باسلام وعرض ادب خدمت همه ی دوستان.عزیزان تنها خواهشی که ارهمه نظردهنده ها دارم اینه که چرا پیش داوری میکنید ومیگید اعتیاد داره وووو شما ایرانی هستید ومسلمون باید ازاینطور آدما حمایت کنید نه با حرفای پوچ وندیده وشنیده قضاوت می کنید خداروخوش نمیاد اگر کسی هم میدونه باید سرپوش بزاره نه اینکه به نظرخودش هرچه میدونه یا دیده حق بده وبنویسه چرا دیگرون رو ذهنشون را خراب میکنی برادر یا خواهر نظردهنده ازهمه ی شما خواهش میکنم که برای این عزیزوهمه ی بیماران دست به دعا باشید وازخدا بخواهید که نظرلطفش را شامل حال این عزیزان وهمه ی بیماران بکنه.به حق علی وبه حق اقا ابوالفضل.آمین یارب العالمین.
نظر علیرضا از ساری
| درباره عکس روز: باور می کنید این پور عرب است؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
0
خدا رحمتش کنه.
UNITED STATES
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
0
khoda eneshaalah shafash bede
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
1
نه ،ولی متاسفانه هست؟
به خدا اشکهام سرازیر شد.
خدایا ایشان وتمام بیماران سرطانی را شفا اعطا کن. آمین
دوستتون دارم آقای پور عرب
ابولفضل شفاتون بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پاسخ
0
0
امیدوارم که هر چه رودتر خوب بشی پور عرب . من که هر روز دعا میکنم . چون دوست دارم و میخوام که حالا حالا ها بین ما باشی ... انشاالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
0
0
آخ آخ آخ آخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
0
0
باسلام پدر بنده الان روز كه فوت كرده اون سرطان ريه داشت از برج پارسال متوجه شديم قبل از اون اصلا كسي فكر نميكرد كه مريض باشه در طول يكسال فقط پوست واستخونش موند نه اعتيادي داشت ونه هم قليون ميكشيد در طول عمرش فقط عشقي نخي سيگار ميكشيد بعضي از روزها يكي بعضي وقتها دوتا بعضي وقتها هم ماهي يك نخ پس سرطان ريه حتما از اعتياد يا سيگار يا قليان نيست خيلي چيزها امكان داره باعث اين مريضي بشن پس هيچ وقت پيش داوري نكنين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
0
1
خدایا ایشون رو شفا بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
پاسخ
2
0
اقای پور عرب یک زمانی جایگاه محمد رضا گلزار و داشت اما کاش طرف چیزای بد نمیرفت و خودشو مدریت میکرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
پاسخ
0
1
سلام بخداااااااا باورم نمیشههههههه خداا به دادش برس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
پاسخ
0
0
وای چقدر شکسته شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!بیچاره.......
ایشالا که حالش خوب شه ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
پاسخ
0
1
واقعا ناراحت شدم.آرزوي سلامتي وتندرستي براي پور عرب عزيز دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
0
0
براي همه ي بيمارا آرزوي سلامتي دارم مخصوصا هنرمنداي عزيزمون .كاش دوباره مثل فيلم عروس همونجوري سرحال باشيد اقاي پورعرب ما همه دعا ميكنيم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
پاسخ