جاباما
۳۳۱۶۰۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مدودیف: انتخابات آمریکا شو سیاسی است

دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه با انتقاد از شیوه برگزاری انتخابات در آمریکا گفت که این انتخابات «بیش از یک شو سیاسی با حضور دلقک ها نیست».

خبرگزاری ایرنا: دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه با انتقاد از شیوه برگزاری انتخابات در آمریکا گفت که این انتخابات «بیش از یک شو سیاسی با حضور دلقک ها نیست».

مدودیف رهبر حزب حاکم «روسیه واحد» امروز (یکشنبه) در رای گیری مقدماتی این حزب برای تعیین نامزدهای خود در انتخابات دومای این کشور گفت: شرکت کنندگان در انتخابات آمریکا دلقک هایی هستند که هیچ باورشان نداریم.

به نوشته ایتارتاس، مدودیف امروز (یکشنبه) در جمع مقام های حزب حاکم روسیه واحد در شهر بندری سواستوپل شبه جزیره کریمه گفت: آنچه در انتخابات آمریکا جریان دارد، نمایش سیاسی است و این گونه انتخابات نمی تواند در روسیه برگزار شود.

رهبر حزب حاکم روسیه واحد گفت: فرهنگ انتخابات در کشور ما باید با آمریکا متفاوت باشد و در مناظره خای انتخاباتی روسیه موضوعات مشخص و مسائل موجود مطرح و در مورد راه حل های این مسائل گفت وگو و مباحثه شود.

پیچیدگی ها و ابهام های نظام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با تاثیرگذاری مستقیم سرمایه داران بویژه صاحبان صنعت تسلیحاتی، دیکتاتوری دو حزبی، نبود هیچ فرصتی برای نامزدهای مستقل و لابی های پشت پرده به عنوان اصلی ترین عوامل تعیین کننده فرد پیروز در رقابت های راهیابی به کاخ سفید، سبب شده حتی اعتراض های داخلی در این زمینه مطرح شود.

دونالد ترامپ تنها نامزد برجای مانده از رقابت درون حزبی جمهوریخواهان برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ساختار سیاسی این کشور بویژه رویکرد حزب جمهوری خواه در نامزدی انتخابات را «فریبکارانه و فاسد» دانسته است.

ترامپ ۲۹ فروردین سال جاری در نیویورک گفت: نظام سیاسی آمریکا فریبکارانه و مخدوش است؛ صد در صد مخدوش.»

سناتور تد کروز رقیب کنار رفته ترامپ نیز تاکید کرده است: ما در واشنگتن دو حزب نداریم، بلکه «یک آشفتگی و فساد سیاسیِ دوحزبی» داریم.

کروز با اشاره به ترامپ و جان بِینر رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا هر دو از حزب جمهوری خواه و هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز رقابت های درون حزبی دموکرات، گفت که هر سه بخشی از همین نظام فاسد هستند و درست به همین دلیل ترامپِ سرمایه دار، هم برای بینر و هم برای کلینتون چک می کشد.

تد کروز همچنین با بیان اینکه «نظام انتخابات در آمریکا فاسد است» گفت که این کشور شاهد «بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ انتخابات مدرن» می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید جهانی

      این اقایی که خودش مترسک اقای پوتینه دیگه چی میگه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج