۳۳۲۲۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیلم: دو دزد قاتل را شناسایی کنید

پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار ویدیویی از دو سارق آدم‌کُش از شهروندان خواست که این افراد را شناسایی کنند.

خبرگزاری ایسنا: پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار ویدیویی از دو سارق آدم‌کُش از شهروندان خواست که این افراد را شناسایی کنند.

در ساعت ۱۷ روز نهم اسفندماه سال گذشته یک فقره قتل در محدوده غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و با همراه داشتن دو قبضه اسلحه کمری، اقدام به قتل شخصی به نام سعید . پ ۵۷ ساله کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بوده اما به علت مسلح بودن هر دو سارق به سلاح کمری و خشونت بالای آنها، موفق به کمک رسانی به مقتول نشدند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود گفتند: دو مرد حدودا ۴۰ الی ۴۵ ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبه‌رو شدند و نهایتا سارقین با شلیک دو گلوله فرد را به قتل رسانده و خودشان از محل متواری شدند. همچنین در تحقیقات از خانواده مقتول ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی کرده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده کند که سارقان اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده اند.

حال با توجه به حساسیت ایجاد شده درباره پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر و فیلم به دست آمده از هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا شهروندان در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آنها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس های ۵۱۰۵۵۱۲۳ و ۵۱۰۵۵۱۴۱ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

لازم به ذکر است تصاویر این قاتلین در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه برای شناسایی بر روی خروجی ایسنا قرار گرفته بود اما به دلیل عدم شناسایی عکس‌ها، دستور انتشار بدون پوشش فیلم هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی صادر شده است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: دو دزد قاتل را شناسایی کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج