۳۳۲۲۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد آلگری به موراتا درباره آینده‌اش

سرمربی یوونتوس بازگشت به رئال مادرید را در حال حاضر گزینه‌ای مناسب و به صلاح مهاجم اسپانیایی تیمش نمی‌داند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که احتمال بازگشت آلوارو موراتا از یوونتوس به رئال‌مادرید در تابستان سال جاری قوت گرفته و گزارش‌هایی از آغاز مذاکرات مدیربرنامه‌های او با مدیران باشگاه رئال‌مادرید منتشر شده، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر به مهاجم تیمش توصیه کرد که چند سال دیگر در تورین بماند.

آلگری در برنامه تلویزیونی رای اونو ماتینا، گفت: موراتا هنوز بازیکن جوانی است و باید پیشرفت کند. به نفع اوست که چند سال دیگر در یوونتوس بماند. او هنوز بازیکن جوانی است و بهتر است که به دوران بازیگری‌اش در یوونتوس ادامه دهد چون برای پیشرفت کردن به زمان نیاز دارد.

آلگری، اولین مربی ایتالیایی که دو سال پیاپی دوگانه جام‌های داخلی را برده است، در ادامه به وضعیت دیگر مهاجم خود، پائولو دیبالا اشاره داشت.

وی افزود: دیبالا در بدو ورودش آماده نبود اما هرچه گذشت او بیشتر توانست پتانسیل و توانایی‌هایش را نشان دهد و کیفیت بازی‌اش هم به تدریج بیشتر شد.

آلگری درباره دعوت نشدن دیبالا به تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمه‌ریکا عنوان کرد: هوای آمریکا در تابستان بسیار گرم است و بهتر شد که به او اجازه دادند به تعطیلات برود.

سوال بعدی که از سرمربی یووه پرسیده شد درباره خرید‌های بعدی تیمش بود که او در پاسخ به آن تأکید کرد: بازیکنان زیادی دوروبرمان هستند اما در اروپا بازیکنانی که بتوانند به ارتقای سطح تیم‌ ما کمک کنند کم هستند. مطمئنم که باشگاه تلاشش را برای جذب این بازیکنان انجام می‌دهد. در حال حاضر صحبت از بازیکنانی که به تیم‌های دیگر تعلق دارند، کار درستی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج