۳۳۲۲۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش: می‌خواهیم با قدرت شروع کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواهیم اولین اردو پس از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی رابا قدرت شروع کنیم تا در نهایت به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ برسیم.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره شرایط اردویی این تیم گفت: اردوی خیلی خوبی را شروع کردیم. امروز همه بازیکنان حضور داشته و تیم کامل شده است و همین موضوع باعث شده که شرایط بهتر از گذشته باشد. روز گذشته تیم به صورت نصفه و نیمه تمرین کرد.

وی ادامه داد: این اردو اولین اردوی ما بعد از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی است که می‌خواهیم با قدرت شروع کنیم تا در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.

هافبک تیم ملی ایران در مورد کیفیت لباس‌های جدید اظهار داشت: انتخاب این لباس‌ها و برند به فدراسیون و کادر فنی برمی‌گردد که آنها در این مورد تصمیم گیری می‌کنند. امروز اولین جلسه است که از این لباس‌ها استفاده می‌کنم و باید در روزهای آینده ببینیم که وضعیت لباس‌ها و امکانات چگونه است.

جهانبخش در خصوص وضعیت تیم آلکمار تصریح کرد: اول فصل خیلی خوب نبوده و شروع خوبی نبودیم اما در نیم فصل دوم عملکردمان خیلی بهتر شد و توانستیم سهمیه اروپا لیگ را بدست آوریم. قرار است یکسری بازین جدید را برای فصل آینده بگیریم که امیدوارم با حضور آنها بتوانیم در فصل آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی داشته اعلام کرد: با مسئولان باشگاه در این زمینه صحبت‌هایی انجام شده اما به نظر می‌رسد آنها فعلا خیلی موافق انتقال من نیستند. من قرارداد۴ ساله با باشگاه آلکمار دارم و می‌خواهم در این ۴ سال بهترین تصمیم را بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج