۳۳۲۲۷۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

«ابد و یک روز» ۹ میلیاردی شد

با پشت سر گذاشتن تعطیلات آخر هفته و نیمه شعبان، فیلم‌های سینمایی روی پرده به فروش قابل قبولی دست پیدا کردند. فیلم‌های «ابد و یک روز» و «۵۰ کیلو آلبالو» در حالی که روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می‌گذارند، در طول روزهای پنجشنبه تا یک‌شنبه توانستند بیشترین فروش را در مقایسه با سایر فیلم‌ها داشته باشند.

وب‌سایت آی سینما: با پشت سر گذاشتن تعطیلات آخر هفته و نیمه شعبان، فیلم‌های سینمایی روی پرده به فروش قابل قبولی دست پیدا کردند. فیلم‌های «ابد و یک روز» و «۵۰ کیلو آلبالو» در حالی که روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می‌گذارند، در طول روزهای پنجشنبه تا یک‌شنبه توانستند بیشترین فروش را در مقایسه با سایر فیلم‌ها داشته باشند.

«ابد و یک روز» 9 میلیاردی شد

«اژدها وارد می‌شود»

«اژدها وارد می‌شود» ساخته مانی حقیقی با بازی امیر جدیدی، همایون غنی زاده، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری و... از هشتم اردیبهشت ماه به اکران درآمده و توانسته نسبت به سایر فیلم‌‌های اکران دوم نوروز به فروش قابل قبولی دست پیدا کند. مهدی صباغ زاده مدیر «نیمروز فیلم» فروش «اژدها وارد می‌شود» در تهران را یک میلیارد و ۲۰۰ میلون تومان و در سینماهای شهرستان ۱۶۰ میلیون تومان عنوان می‌کند. او همچنین فروش این فیلم در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یک‌شنبه را به ترتیب ۶۵، ۷۰، ۶۸ و ۷۲ میلیون تومان عنوان می‌کند.

دلبری

دومین ساخته جلال الدین اشکذری که در ژانر دفاع مقدس است، پس از گذشت ۱۸ روز نمایش، توانسته ۱۲۸ میلیون تومان بفروشد. فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش «سیمای مهر» درآمد فیلم «دلبری» در تعطیلات آخر هفته و نیمه شعبان را در مجموع ۳۴ میلیون تومان عنوان می‌کند. «دلبری» از امروز اکران خود را در شهرستان‌ها با سینماتک یزد آغاز کرد.

رسوایی۲

آخرین ساخته مسعود ده نمکی که اخیرا با حاشیه‌هایی در خصوص داستان اولیه‌اش مواجه شده است، از ۱۵ اردبیهشت به عنوان یکی از فیلم‌های اکران دوم نوروز به نمایش درآمد. این فیلم در طول این مدت توانسته ۹۰۰ میلیون تومان در تهران و ۴۲۰ میلیون تومان در سینماهاش شهرستان فروش کند. به گفته امیر قطبی مدیر پخش «فیلمیران»، فیلم مسعود ده نمکی در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب توانسته ۵۷ ، ۶۵، ۳۵ و ۵۵ میلیون تومان فروش کند.

یک دزدی عاشقانه

«یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیر شهاب رضویان، با گذشت ۱۸ روز از اکران‌ عمومی ۵۰۰ میلیون تومان در تهران و ۷۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرده است. این فیلم در ۴ شب گذشته به ترتیب توانسته ۳۵، ۴۶، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومان بلیت بفروشد.

خنده های آتوسا

«خنده‌های آتوسا» ساخته علیرضا فرید، با بازی باران کوثری، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، امیر جدیدی و... از ۸ اردیبهشت ماه به روی پرده سینماهای کشور رفته و در طول این مدت به فروشی ۴۰۰ میلیون تومانی دست پیدا کرده که سهم سینماهای شهرستان از این مبلغ ۶۰ میلیون تومان بوده است. به گفته سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا»، «خنده‌های آتوسا» در روزهای تعطیلات هفته پیش و این هفته توانسته ۷۷ میلیون تومان فروش کند.

ابد و یک روز

اولین ساخته سینمایی سعید روستایی، در طول سه هفته گذشته همچنان به فروش قابل قبول خود ادامه می دهد. این فیلم تا کنون توانسته ۹ میلیارد تومان فروش کند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و سهم شهرستان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است. امیر قطبی مدیر پخش «فیلمیران» در آمد «ابد و یک روز» در ۴ شب گذشته را به ترتیب ۱۳۰، ۱۶۵، ۱۱۰ و ۱۵۵ میلیون تومان عنوان می‌کند. با این اوصاف می‌توان «ابد و یک روز» را پرفروش ترین فیلم هفته گذشته نامید.

بادیگارد

ابراهیم حاتمی‌کیا سال گذشته با «بادیگارد» به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آمد و پرویز پرستویی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد. «بادیگارد» به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز به نمایش درآمد و تا کنون توانسته ۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در تهران و ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کند، که جمع این دو مبلغ از فروش کلی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی «بادیگارد» خبر می‌دهد. این فیلم که پخش آن به عهده «فیلمیران» است در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب ۲۵، ۳۲، ۲۰ و ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته است.

۵۰ کیلو آلبالو

فیلم کمدی «۵۰ کیلو آلبالو» که مانند سایر فیلم‌های اکران اول نوروز، روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می‌گذرد تا کنون توانسته در گیشه به رقم بسیار قابل قبول ۱۳ میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومانی برسد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» درآمد این فیلم در ۴ شب گذشته را به ترتیب ۱۰۷، ۱۳۳، ۷۶ و ۱۱۷ میلیون تومان عنوان می‌کند. این فیلم در فروش آخر هفته بعد از «ابد و یک روز» رتبه دوم را دارد.

خشم و هیاهو

آخرین ساخته هومن سیدی که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را برای او به ارمغان آورد، به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز به نمایش درآمد و در طول این مدت توانست به رقم یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان برسد. این فیلم با پایان تعطیلات توانست رقم ۵۲ میلیون تومان را به ثبت برساند.

در خصوص آخرین فروش فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی هم تماس‌های آی سینما با پخش کننده به نتیجه نرسید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج