جاباما
۳۳۲۳۸۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گشت زنی روبات ها در مراکز خرید آمریکا

اتفاقات تلخی همچون تیراندازی به سوی دانش آموزان در یکی از مدارس آمریکا موجب شده تا در برخی از مراکز شلوغ و پر رفت و آمد آمریکا نظیر یکی از مراکز خرید کالیفرنیا از روبات های گشت زنی استفاده شود که نسبت به هر گونه اقدام خشونت آمیز یا تروریستی حساس هستند.

خبرگزاری مهر: این روزها در برخی مراکز خرید آمریکا روبات ها در حال گشت زنی هستند تا مردم با خیال راحت تری به کار خود برسند. اتفاقات تلخی همچون تیراندازی به سوی دانش آموزان در یکی از مدارس آمریکا موجب شده تا در برخی از مراکز شلوغ و پر رفت و آمد آمریکا نظیر یکی از مراکز خرید کالیفرنیا از روبات های گشت زنی استفاده شود که نسبت به هر گونه اقدام خشونت آمیز یا تروریستی حساس هستند.

گشت زنی روبات ها در مراکز خرید آمریکا

این روبات تخم مرغی شکل کاملا خودکار بوده به طوریکه با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته اش می تواند تجزیه و تحلیل دقیقی از وضعیت مکانی که در آن گشت می زند انجام داده و برای جلوگیری از وقوع یک حادثه تلخ نظیر گروگان گیری یا حمله مسلحانه اقدامات مناسبی انجام دهد.

این روبات محصول تفکر خلاقانه مهندسان شرکت Knightscope است که تخصص ویژه ای در طراحی و ساخت روبات های نگهبان و محافظ دارد.

گشت زنی روبات ها در مراکز خرید آمریکا

این روبات ها همچون خودروهای خودران به گشت زنی در محیط پرداخته و به لطف بهره مندی از دوربینهای مادون قرمز بسیار دقیق و میکروفون می توانند با مردمی که در اطرافشان حرکت می کنند ارتباط برقرار کرده و همزمان گوش به زنگ صداهایی نظیر شکسته شدن شیشه یا آژیر خطر سیستمهای هشدار دهنده باشند.

شرکت سازنده این روبات اعلام کرده که گشت زنی آن نه تنها نگرانی برای مردم به همراه نداشته بلکه آنها ارتباط خوبی با این روبات برقرار کرده به طوریکه با آن عکس سلفی می گیرند! هزینه کرایه این روبات به ازای هر ساعت تنها ۷ دلار است که در مقایسه با نیروهای گشت انسانی به مراتب پایین تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج