جاباما
۳۳۲۴۰۳
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

سریع ترین مودم وای فای جهان عرضه شد

کمپانی تی پی لینک عرضه اولین روتر مجهز به استاندارد وای فای ۸۰۲٫۱۱ad که از آن به عنوان سریع ترین روتر وایرلس AD در جهان یاد می شود را آغاز کرد.

وب سایت تک شات: اگر به یاد داشته باشید کمپانی تی پی لینک در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۶ که در دی ماه سال گذشته برگزار شد از اولین روتر مجهز به استاندارد وای فای ۸۰۲٫۱۱ad رونمایی کرد که از آن به عنوان سریع ترین روتر وایرلس AD در جهان یاد می شد.

سریع ترین مودم وای فای جهان عرضه شد

حال جدیدترین خبرها حاکی از این است که عرضه این دستاورد حیرت انگیز کمپانی تی پی لینک به نام Talon AD۷۲۰۰ از روز گذشته آغاز شده و علاقه مندان به آن می توانند به صورت آنلاین و یا مراجعه به برخی خرده فروشی ها، آن را با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار تهیه نمایند.

این روتر از فرکانس ۶۰ گیگاهرتز برای افزایش سرعت خود بهره می برد به طوری که کاربران می توانند یک فیلم با کیفیت اچ دی را در کمتر از ۴۰ ثانیه و یا یک فیلم با کیفیت ۴K را تنها در ۸ دقیقه دانلود کنند. در خصوص سرعت دانلود تصاویر نیز باید گفت که با این روتر کاربران قادر خواهند بود چیزی حدود ۲۰۰ تصویر را در کمتر از یک ثانیه دانلود نمایند.

آقای لویس وو، معاون مدیرعامل کمپانی تی پی لینک در این خصوص عنوان می کند:"ما می خواهیم با روتر Talon AD۷۲۰۰، سریع ترین سرعت وای فای را برای کاربران خود به ارمغان آوریم و بی صبرانه منتظریم تا واکنش های کاربران را از امکان دانلود یک فیلم ۴K در یک چشم بر هم زدن و یا جابجایی حجم گسترده ای از فایل ها و تصاویر در کمتر از چند ثانیه را دریافت کنیم. با این روتر، تجربه ای متفاوت برای کاربران رقم خواهد خورد و در تلاشیم تا این تکنولوژی نوآورانه را هرچه زودتر به دست تمامی علاقه مندان در سراسر جهان برسانیم.

این روتر علاوه بر فرکانس ۶۰ گیگاهرتز، از باندهای ۵ و ۲٫۴ گیگاهرتز نیز پشتیبانی می کند و می تواند سرعت باورنکردنی ۷٫۲ گیگابیت بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان آورد. گفتنی است این روتر مجهز به ۸ آنتن بوده و دارای چهار پورت اترنت با سرعت یک گیگابیت و دو پورت USB مدل C برای انتقال فایل‌هاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      اینا کجان و ما کجاییم

    • قلندر

      کاربران می توانند یک فیلم با کیفیت اچ دی را در کمتر از ۴۰ ثانیه و یا یک فیلم با کیفیت ۴K را تنها در ۸ دقیقه دانلود کنند. در خصوص سرعت دانلود تصاویر نیز باید گفت که با این روتر کاربران قادر خواهند بود چیزی حدود ۲۰۰ تصویر را در کمتر از یک ثانیه دانلود نمایند...............
      بیزحمت یکی راهنمایی کنه من متوجه نشدم یعنی اینکه فیلم رومیشه درعرض چند دقیقه دانلود کرد با همین سرعت اینترنت که از مخابرات میگیریم ؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج