۳۳۲۴۲۷
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

واکنش به تحصن غرفه داران میوه و تره بار

رییس شورای شهرتهران از بازگشت به کار برخی غرف معترض به میادین میوه و تره بار شهر تهران خبرداد و گفت: در بازدید چند روز گذشته دو تا از این میادین معترض را دیدم که بازگشت مجدد به کار داشتند و هنوز فرصت نکرده ام از سایر میادین بازدید کنم.

خبرآنلاین: رییس شورای شهرتهران از بازگشت به کار برخی غرف معترض به میادین میوه و تره بار شهر تهران خبرداد و گفت: در بازدید چند روز گذشته دو تا از این میادین معترض را دیدم که بازگشت مجدد به کار داشتند و هنوز فرصت نکرده ام از سایر میادین بازدید کنم.

مهدی چمران در جمع خبرنگاران پس از پایان دویست و شصت و یکمین جلسه شورا با بیان اینکه اگر مخالفتی با شرایط بازار میادین از سوی برخی غرفه داران مطرح باشد، مطابق ضوابط، غرف به متقاضیان جدید واگذار می شود، تأکید کرد: براساس آیین نامه انضباطی غرفه ها می توانند در صورت ناراضی بودن غرفه داران به افراد جدید تعلق بگیرند تا آن دسته از غرفه دارانی که موافق همکاری براساس طرح دستچین هستند اقدام به فروش کالا به شهروندان کنند.

به گفته چمران غرفه داران بیشماری در صف منتظر هستند تا با اجرای همین طرح دست چین به شهروندان خدمات دهی کنند.

او با بیان اینکه بارها شهروندان در حین خرید میوه و سبزی باوجود خرید دو یا سه کیلو بار، نیم کیلوی آن را دور می ریزند، گفت: با اجرای طرح دست چین شهروندان می توانند همان اندک میوه مورد نیازشان را اما با کیفیت مطلوب و مورد نظر خریداری کنند. طرحی که خود شهرداری تهران به اجرا در آورد و در بازدید ما از میادین میوه و تره بار نیز مشخص شد مورد رضایت شهروندان است.

چمران با تاکید بر اینکه اجرای این طرح برای فروشندگان نیز ضرر ندارد، گفت: این طرح در تمام مغازه های سطح شهر نیز به اجرا در می آید و تاکنون ضرری برای مغازه داران و فروشندگان نداشته است.

چمران در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح دست چین متوقف می شود یا خیر هم تاکید کرد: تداوم این طرح بستگی به تعامل میان سازمان میادین میوه و تره بار و غرفه داران دارد و قاعدتا این تعامل سبب تداوم اجرای این طرح می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسته شدن میادین تره بار دوران گذار است همانند دوران گذار دلار 750تومانی به 3400تومانی!

    • جمشید پور

      به نام خدا
      شهروندان در میادین میوه و تره بار تهران، رها شدند
      کافی است خبرنگاران و اعضای محترم شورای شهر از جمله جناب چمران سری به این مرکز بزنند و یقین دارم در خواهند یافت که نه تنها اقلام بی کیفیت به شهروندان میدهند بلکه بطور آشکار مورد توهین و فحاشی قرار می گیرند. ضمن جهت آگاهی جناب چمران عرض می کنم که طرح دستچین ، اساسا از سوی غرفه داران رعایت نمی شود و راه حل ارایه شده از سوی ایشان مبنی بر واگذاری به سایر غرفه داران ، راه حل نیست. متاسفانه مدیریت سازمان مذکور فاقد دانش مدیریت اقتصادی در بنگاه های اقتصادی است و در عین حال رییس فعلی سازمان دانش تخصصی از جمله مدیریت بهره برداری و مدیریت اقتصادی ندارند و در نتیجه بروز این مشکلات کاملا عادی است.ضمنا جناب چمران بهتر است به جای حذف صورت مساله به شناخت بروز این پدیده بپردازند. در خاتمه تاکید میکنم بهره برداران مشکلات دیگری هم دارند که از دیدها پنهان مانده از این رو پیشنهاد می کنم خبرنگان محترم این سایت ، گزارشی از کم و کیف فعالیت سازمان و نوع برخوردهای توهین آمیز به شهروندان تهیه کند.
      با تشکر

    • بدون نام

      توی اکثر میوه فروشیهای سطح شهر هم جرات نداری دستچین کنی چون با برخورد زشتی مواجه میشی چه برسه به تره بار هرچی از تره بار میخری نصف بیشترشو باید بریزی بیرون چه مغازه های بیرون و چه تره بار هم حاضر نیستن ۲ ریال ارزون تر میوه یا سبزیجات رو بفروشن اما گند میکنه سطل سطل روانه زباله میشه حداقل کاش اگر ارزانتر به مشتری نمیدن قبل از اینکه کیفیتش افت کنه به اون بنده خدایی که محتاج هست و میره رو میزنه و یا میبینن آخر شب از ترس آبروش میره از توی اون وسایلی که اینا بیرون ریختن برخی میوه ها رو جدا میکنه و بر میداره کمک میکردن شاید خدا بخاطر این کار نیک نگاهی بهشون بندازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج