جاباما
۳۳۲۴۵۳
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

حرف زدن با جنین، در شکم مادر

حرف زدن با نوزاد قبل از تولد می تواند باعث ایجاد رابطه عاطفی بیشتر بین جنین و مادر گردد. بسیار جالب است که بدانید جنین تمامی احساسات مادر را در دوران بارداری درک می کند.

وب سایت نی‌نی بان: حرف زدن با نوزاد قبل از تولد می تواند باعث ایجاد رابطه عاطفی بیشتر بین جنین و مادر گردد. بسیار جالب است که بدانید جنین تمامی احساسات مادر را در دوران بارداری درک می کند.

حرف زدن با جنین، در شکم مادر

حرف زدن با جنین، در شکم مادر

لالایی‌های مادرانه، نوای ریتمیک شعرهای کودکانه و قصه‌های کوتاه شادی‌بخش و… همه ادبیاتی غنی هستند که هر مادری برای ارتباط بیشتر با کودکش به‌کار می‌گیرد. مادران دیروز بدون علم و آگاهی از دنیای رفتاری و شناختی کودکان هنگام بارداری برای جنین‌شان شعر و قصه می‌گفتند و یا با لالایی و نوای قرآن کودکشان را آرام می‌کردند. شاید آنها هم باور داشتند روزی علم روانشناسی با تحقیقات و پژوهش‌های متعدد نشان خواهد داد صدای مادر، شعر و قصه در درک و رشد شخصیت جنین تأثیر خواهد گذاشت.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


بهترین و بدترین نوشیدنی‌ها برای کودک

حرف زدن با جنین، در شکم مادر

می خواهیم به شما بگوییم از انواع نوشیدنی هایی که به فرزندان خود می دهید، کدام یک سالم تر و مقوی تر هستند و کدام یک را بهتر است حذف یا کم کنید. باید توجه داشت این مطالب برای کودکان بالای یک سال است و کودکان زیر ۶ ماه باید فقط شیر مادر یا شیرخشک بخورند. کودکان ۶ تا ۱۲ ماه نیز می توانند در طول روز علاوه بر شیر مادر و تغذیه تکمیلی، مقداری آب هم بنوشند. برای اینکه شیر گاو به فرزند خود بدهید، باید تا سن یک سالگی صبر کنید. این نکته برای سلامت کودکان، بسیار مهم است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


نحوه صحیح شیر دادن به نوزاد

حرف زدن با جنین، در شکم مادر

ایده‌آل‌ترین حالت برای شیردادن به نوزاد این است که مادر از سینه خود به او شیر دهد. با این حال، برخی مادران ترس‌ها و معضلاتی در این زمینه دارند. این نوع ترس‌ها دلایل زیادی دارد و بسیاری از آنها مانند مشکلات نوک سینه، عدم قرار گرفتن درست نوک سینه در دهان نوزاد و غیره می‌تواند شیر دادن را به پدیده دردناکی برای مادر تبدیل کند. برای تسهیل این روال، به نکات جالبی اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


اسباب بازی مناسب، چه ویژگی هایی دارد؟

حرف زدن با جنین، در شکم مادر

اسباب بازی باید چنان باشد که ذهن کودک را برانگیزد و او را به سوی آفرینندگی و سازندگی سوق دهد ، کار اسباب بازی سرگرم کردن ، ساکت نگه داشتن و پر کردن وقت کودک نیست . اسباب بازی باید مایه و حرفی تازه داشته باشد . در واقع اسباب بازی باید علاوه بر سرگرم کردن کودک او را به گونه ای فعال به کاری مثبت و سازنده وادارد و نیروی سازندگی و خلاقیت او را پرورش دهد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


سندرم تخمدان پلی کیستیک علت ناباروری زنان

حرف زدن با جنین، در شکم مادر

ویدا رحیمی، کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی مركز بهداشت شماره دو می‌گوید: سندرم تخمدان پلی کیستیک یکی از مهم ترین دلایل ناباروری زنان است. این بیماری در ۶ تا ۱۰ درصد از دختران و زنان مشاهده شده و می‌تواند از زمان بلوغ آغاز شود، اما غالبا در دوره جوانی است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج