جاباما
۳۳۲۴۷۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خسوس استقلال خوزستان را پیچاند

دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان به روش عجیبی از تمدید قراردادش با این تیم سرباز زد.

کاپ: دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان به روش عجیبی از تمدید قراردادش با این تیم سرباز زد.

یکشنبه شب در حالی که فرناندو دی خسوس دروازه بان موفق استقلال خوزستان در کنار صمیمی ترین دوست خود و همچنین مربی اش فرشاد بختیاری زاده در یک مراسم عروسی در ایذه به سر می برد خبر عقد قراردادش با باشگاه گسترش فولاد تبریز به محل عروسی رسید. خسوس خیلی زود خبر را تکذیب کرد و حتی از مربی دروازه بان های استقلال خوزستان که پیگیر ماجرا بود خواست تا به خبرنگاران بگوید او در استقلال خوزستان می ماند. داستان به همین جا ختم نشد و بختیاری زاده با تلفن خود از خسوس عکس هایی را گرفت تا ثابت کند او در خوزستان هست و خبر قراردادش با تیم تبریزی صحت ندارد.

در همین زمینه مدیرعامل استقلال خوزستان وقتی ماجرا را شنید خیالش راحت شد و البته دستور داد تا هرچه سریع تر قرارداد این دروازه بان تمدید شود. خسوس که فصل گذشته با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان در تیم استقلال عضویت داشت وقتی از زمان مدیران استقلال شنید که حاضرند این فصل قراردادش را تا ۷۰۰ میلیون تومان بالا ببرند به آنها گفت که به زودی قرارداد را تمدید می کند.

این برزیلی و دوستان خوزستانی اش شب شادی را در عروسی سپری کردند و مقرر شد صبح فردا وی با حضور در باشگاه قراردادش را تمدید کند. فردا صبح آنها به محل باشگاه رفتند اما در همین اوقات که خسوس آماده ورود به باشگاه بود ناگهان غیبش زد و دیگر هیچکدام از خوزستانی ها دست شان به این برزیلی نرسید.

ساعتی بعد خبر رسید که خسوس ۲۴ ساعت قبل از حضورش در عروسی مورد نظر با تبریزی ها قرارداد بسته است و حتی عکس های وی با مدیر گسترش فولاد منتشر شد تا این اتفاق اعضای باشگاه استقلال خوزستان را به شوک عجیبی فرو ببرد؛ شوکی که هنوز هم از آن خارج نشده اند.

فرشاد بختیاری زاده در این بین ناراحت ترین عضو باشگاه است زیرا این مربی طی روزهای گذشته به دفعات از زبان خسوس شنیده بود که هرجا او باشد این دروازه بان هم عضو آنجا خواهد بود.

پیگیری های اهوازی ها در این زمینه در نهایت به اینجا رسید که خسوس از هفته ها قبل از طریق پیمنتا بازیکن برزیلی گسترش فولاد تبریز باب مذاکره با این باشگاه را گشوده بوده و علت اصلی عقد این قرارداد مذاکرات از راه دور گسترشی ها با خسوس از طریق پیمنتا بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزار گم شه کسی که اینکه رو میکنه بجایی نمیرسه خوزستان مهد فوتبال ایرانه با همیتگن جوانان میریم آسیا متاسفم برای باشگاههای دیگه هر وقت تیمی از خوزستان قهرمان میشه همه بهش یورش میبرن با پولهای هنگفت بازیکنان می خرن همین تیم سپاهان وقتی فولاد قهرمان شد باریکنان و مربیش گرفت الان ویسی گرفت خدا میدونه الان کیارو می خواد ببرن

    • سجاد

      درود بر خوزستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج