۳۳۲۴۸۱
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اوحدی برای اتمام حجت به عربستان رفت

هیئت سازمان حج و زیارت کشورمان به‌دعوت وزیر جدید حج عربستان سعودی و به‌منظور انجام مذاکرات نهایی برای حج تمتع ۹۵ ظهر امروز سه‌شنبه عازم جده در عربستان شد.

خبرگزاری تسنیم: هیئت سازمان حج و زیارت کشورمان به‌دعوت وزیر جدید حج عربستان سعودی و به‌منظور انجام مذاکرات نهایی برای حج تمتع ۹۵ ظهر امروز سه‌شنبه عازم جده در عربستان شد.

سرپرستی هیئت اعزامی کشورمان به‌عهده سعید اوحدی؛ رئیس سازمان حج و زیارت است و معاون حج، معاون بین‌الملل بعثه و رئیس هیئت پزشکی سازمان حج و زیارت نیز در این سفر وی را همراهی می‌کنند.

سفر هیئت اعزامی کشورمان به عربستان بنابر دعوت مسئولان جدید حج عربستان سعودی انجام گرفته و قرار است ۲۰ شرط جمهوری اسلامی ایران از جمله صدور روادید در ایران، تأکید بر حقوق کنسولی، تأمین امنیت زائران ایرانی و ... مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

پیش‌تر هیئت ایرانی در سفر به عربستان شروطی را مطرح کرد که مورد توافق دو طرف واقع نشد چرا که مسئولان سعودی تأکید بر صدور روادید در کشور ثالث و عدم برخورداری ایران از حقوق کنسولی داشتند که این شروط از سوی ایران مورد موافقت قرار نگرفت.

پس از تغییرات اخیر در وزارت حج عربستان و انتصاب وزیر جدید حج، مسئولان سعودی دوباره و در آخرین روزهای برنامه‌ریزی برای حج تمتع ۹۵ از مسئولان حج کشورمان برای مذاکره دعوت به عمل آوردند.

این دعوت از سازمان حج و زیارت ایران در حالی انجام گرفته است که در هفته‌های گذشته مسئولان حج کشورمان از ورود به خط قرمز محدوده زمانبندی خبر داده بودند و تأکید داشتند که باید تا هشتم شعبان تمهیدات لازم برای این سفر اندیشیده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه چرا اینقدر خودشونو سبک میکنن؟
      اتمام حجت چه صیغه ایه دیگه

    • رضا

      اوحدی جهت خواهش ازال سعود رفته ولی غافل از ان ک جواب نخواهند داد

    • بدون نام

      آخہ بااین وضعیت چہ اصراریہ

    • بدون نام

      قربون خدا بشم آخه مگه خدا خودش راضیه که حج رو با ذلت بپذیریم.

    • داوود

      شمارو به خدا خودتونو اینقدر خراب نکنید بزارید فرهنگ سازی بشه حج دختر پسرجوان دوروبرمون هستن که پول واسه ازدواج ندارن ،همسایه گشنه مون هست نه جیب عربهای سعودی

    • قلندر

      اخه چرا اقایون بیخیال این عربستان نمیشن احتمالا دکان بعضی ها بسته میشه .وبی احترامی رو به نمیبینن از نظر سیاسی و ورزشی دیگه چیزی کم نزاشتن

    • غفاری

      غیرت و شرافت ایراانی تحمل حج تحقیر آمیز و نداره خواهشن ازفکرش بیاین بیرون و ملت بزرگ و شریف ایران را خار نکنید آقای واحدی خون شهدای منا هنوز خشک نشده

    • بدون نام

      اقایون جیبشون خالی شده باید یه راهی پیدا کنن با کوچیک کردن خودشون

    • بدون نام

      ایرانی بااین قدمت تاریخی داره به اوناالتماس میکنه کجاداریم میریم درسته که حج واجبه ولی به نظرحضرات واجبات توی کشورخودمون کم نداریم به قول حافظ شیرین سخن زاهدظاهرپرست ازحال ماآگاه نیست درحق ماهرچه گویداکراه نیست بنده پیرخراباتم که لطفش دائم است ورنه لطف شیخ وزاهدگاه هستوگاه نیست مدیونی اگه چاپ نکنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قدمت تاریخی ...قدمت تاریخی .... الان را ببین بابا بعد حرف بزن

    • بدون نام

      تعجب میکنم اینقدر که روی تضمین امنیت وجان زائربن میشه در خود ایران نمیشه کاش این حساسیتی را که از عربستان انتظار داریم از مسئولین خودمان هم روی امنیت وجان مردم داشته باشیم.

    • محمدمهدی قجری

      اقا اینقدر منت نکشید مکه نریم نمیمیریم که هی منت اینارو که نمیفهمند رامیکشید این شغال عادل الجبیر کثیف مگه چکاره که التماسش رامیکنید حج ما مستمندان واشتغال جوانان ماهست خدایش ازصد تامکه هم ثوابش بیشتره ببینید امارطلاق چه قدر زیاده همش ازبیکاری ونداشتنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج