۳۳۲۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پشت پرده غیبت ستاره استقلال در تمرین

در‌حالی که کمتر از یک هفته به فینال جام‌حذفی باقی مانده، ستاره و بهترین گلزن استقلال چند روزی است در تمرینات تیمش شرکت‌ نمی‌‌کند

روزنامه خراسان ورزشی: در‌حالی که کمتر از یک هفته به فینال جام‌حذفی باقی مانده، ستاره و بهترین گلزن استقلال چند روزی است در تمرینات تیمش شرکت‌ نمی‌‌کند و درباره امید ابراهیمی شایعات زیادی شنیده‌ می‌شود‌‌. ابراهیمی که در فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان استقلال و تنها بازیکنی بود که از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شد، در پایان جام‌حذفی قراردادش با‌ آبی‌ها به پایان‌ می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد بود و همین مسئله دغدغه بزرگ باشگاه است‌‌. گویا امید مورد‌توجه تیم‌‌های ‌متمول حوزه خلیج‌فارس قرار گرفته و حتی برخی از توافق این هافبک ‌‌ملی‌پوش با الخریطیات قطر خبر‌ می‌دهند‌‌.

انتشار این اخبار غیرموثق با غیبت چند روزه ابراهیمی در تمرین استقلال هم‌زمان شده و شایعاتی درباره این بازیکن شکل گرفته است‌‌. برخی علت غیبت امید را دلخوری شدید او از مسئولان باشگاه بابت پرداخت نکردن مطالبات ۲ فصل اخیرش‌ می‌دانند، مطالباتی که چند صد میلیون تومان‌ می‌شود‌‌. عده‌ای هم روی مصدومیت ابراهیمی که در جریان تمرین چند روز پیش و با تکل امین حاج‌محمدی مدافع استقلال پیش آمد، مانور‌ و بعضی هم از سفر او به دوحه برای مذاکره با چند تیم قطری خبر‌ می‌دهند‌‌. امید ابراهیمی البته دیروز در کلینیک باشگاه استقلال آفتابی شده و با امین نوروزی پزشک باشگاه درباره وضعیت پایش صحبت کرد‌‌.

حضور او در کلینیک حداقل ثابت کرد که او مصدوم است‌‌. اما مصدوم بودن او سفرش به قطر را رد‌ نمی‌‌کند و بعید نیست هافبک ‌‌ملی‌پوش استقلال از این فرصت استراحت اجباری استفاده کرده‌ و به دوحه رفته باشد چرا‌که برخی منابع خبری از توافق او با باشگاه الخریطیات خبر‌ می‌دهند. باشگاهی که چند فصل پیش آندرانیک تیموریان هافبک سابق استقلال در آن توپ‌ می‌زد‌‌. گذشته از این‌ها و شایعاتی که وجود دارد، ذکر چند نکته درباره امید ابراهیمی و باشگاه استقلال ضروری به نظر‌ می‌رسد؛ اول‌ این‌که چرا در باشگاه عریض و طویل استقلال، کسی از ستاره تیم خبر ندارد یا اگر هم دارد، اطلاع‌رسانی درستی صورت‌ نمی‌‌گیرد؟ دوم این‌که چرا امید ابراهیمی که هنوز با استقلال قرارداد دارد، در آستانه یک بازی حساس این‌گونه غیرحرفه‌ای عمل‌ می‌کند و با وجود اطلاع از نیاز و وابستگی استقلال به او به بهانه‌‌های ‌مختلف از حضور در تمرین تیم سرباز‌ می‌زند؟

اگر او واقعا مصدوم است که روال حضور و تمرین بازیکنان مصدوم استقلال مشخص است‌‌. اگر هم مصدوم نیست و به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب زده، خودش بهتر از هرکسی‌ می‌داند که گروکشی راه مناسبی برای دریافت مطالبات نیست، آن هم درست در آستانه دیدار حساس با ذوب‌آهن در فینال جام حذفی‌‌.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج