۳۳۲۶۵۶
۱۰ نظر
۵۰۱۵
۱۰ نظر
۵۰۱۵
پ

سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس!

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسی‌های اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباس‌های موجود در بازار از بافت‌های غیرمجاز مثل تاج خروس و پوست مرغ تهیه شده‌اند.

خبرگزاری فارس: حسین رستگار مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت در رابطه با آلوده شدن و لانه‌گزینی حشرات در فرآورده‌های گوشتی مثل سوسیس و کالباس، گفت: هر فرآورده غذایی که به مدت یک هفته بیرون از یخچال نگهداری شود خراب شدن آن طبیعی است و مواردی وجود داشته که سوسیس و کالباس در شرایط خوبی نگهداری نشده و محلی برای لانه‌گزینی حشرات شده است.

رستگار افزود: بنابراین شرایط نگهداری فرآورده‌های گوشتی مهم است اینکه کجا نگهداری می‌شوند و شرایط تولید محصول چگونه بوده است. بنابراین توصیه‌ای که به مردم داریم این است که از برندهای معتبر استفاده کنند.

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت تصریح کرد: همچنین مواردی وجود داشته که سوسیس و کالباس‌های موجود در بازار قیمت بسیار ارزانی داشته و کیلویی ۳ تا ۴ هزار تومان به فروش می‌رسیده اما مواد درون آن ناسالم بوده است.

وی گفت: اغلب در این فرآورده‌های نامرغوب از بافت‌های غیرمجاز مثل پوست و تاج خروس استفاده شده است.

رستگار افزود: متأسفانه مردم به دلیل قیمت پایین این فرآورده‌ها آن را خریداری می‌کنند در حالی که باید فرآورده‌هایی خریداری شود که آرم و نشان سازمان غذا و دارو و پروانه تولید و ساخت داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kjhg

      كي به كي داداش

    • منوچ

      دیروز که بازار بودم طرف گوشت چرخی خرید کیلویی ده هزار تومان بعد که پرسیدم گفتن چینه دان مرغ با چربی گاو چرخ می کنن همه هم می دانن ولی بهش میگن گوشت چرخی
      با این اوضاع ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چینه دان مرغ ی بافت ماهیچه ای هست و خوردنش ضرر نداره

    • فرهاد

      اقایان وزارت بهداشت وظیفه شمااینه که اجازه ندیدمحصولات اینچنین واردبازار بشه واگه خدای ناکرده شد سریعاجمعش کنیدنه اینکه به مردم توصیه نخریدن بکنید

    • قربانعلی

      سلام این چه طرض نظردادن است این آقا ازیک طرف سوسیس کالباس رامیکوبد وازطرف دیگه برای برندهای بزرگ سوسیس وکالباس تبلیغ میکنه دراصل اونی راکه میگه خرابه هیچ نامی نداره. اصلا برای این بابا هم فرقی نداره کی چه آشقالی دست مردم بدهد منظور این بابا فقط این بود ملت ازشرکتهای شناخته شده جنس بخرند چون دارن ورشکست میشوند. آقا جان ملت بخاطر نبود قدرت خرید مجبورند مایحتاج ارزان تهیه کنند چون فقط قراره شکمشون سیرشود

      پاسخ ها

      • سانی

        طرض و آشقال و ...سواد و نم و....قربانعلی جان

    • بدون نام

      پس سازمان های بهداشتی چه ... می کنند

    • یعقوب

      .........این مسئولین که اصلی ترین وظیفه شون که مراقبت از سلامتی مردمه اینجوری اطلاع‌رسانی میکنن

    • mehran

      یعنی این مطلب جدیدی بود. این آقای مسئول تازه از تو غار بیرون اومده، مگه نمی دونسته کلا کالباس و سوسیس از گوشت گاو مرده یا نیمه مرده، تاج خروج، پوست مرغ و .... این مورد آخر نمیشه گفت تهیه میشه. مردم را .... فرض کردند. نه. واقعا که.

    • کاربر قدیمی

      سوسیس و کالباس از بدترین و ارزانترین نوع گوشت و بدترین و ارزانترین مشتقات آن تهیه می شده و میشود ؛ احتیاجی به حل المسائل نیست فقط کافیه قیمت گوشت را با قیمت این محصولات در نظر بگیرید تا متوجه شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج