جاباما
۳۳۲۶۹۳
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

آغاز دور دوم سفر زیارتی بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن اعلام اولویتهای اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی، از آغاز دور دوم اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این طرح متوقف نشده است.

خبرگزاری مهر: رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن اعلام اولویتهای اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی، از آغاز دور دوم اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این طرح متوقف نشده است.

علی اصغر بیات در مورد سفر بازنشستگان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی افزود: اعزام بازنشستگان به مشهد به صورت نمادین در هفته کارگر آغاز شد و پس از انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم از روز جمعه هفتم خرداد نیز اعزام های دور دوم با برنامه ریزی های انجام شده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدین منظور اختصاص یافته است، گفت: این طرح متوقف نشده و نخواهد شد و در مرحله دوم ۲۵ هزار بازنشسته اعزام خواهند شد که این مرحله تا فروردین ماه ادامه دارد.

اعلام اولویتهای اعزام

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ادامه داد: اولویت اعزام با خانواده شهدا و ایثارگران، بازنشستگانی که حداقل حقوق را دریافت می کنند، افرادی که تاکنون به زیارت نرفته اند، اختصاص پیدا می کند و فعلا هر بازنشسته یکبار می‌تواند از این امکان برخوردار شود. بازنشستگان می توانند با مراجعه به کانونهای بازنشستگان در استانهای مختلف نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیات با اشاره به اینکه در مرحله اول نیز ۲۵ هزار و ۵۰۰ بازنشسته به مشهد مقدس اعزام شدند، تاکید کرد: استان هایی که مسیر ریلی دارند با قطار و سایر استان ها نیز با اتوبوس راحت به مشهد اعزام می شوند و سهمیه هر استان با توجه به تعداد بازنشستگان مشخص شده به طوری که از تمامی کشور به این سفر اعزام خواهند شد.

نظارت قوی بر اعزام زائران

وی از نظارت و کنترل در اعزام زائران به مشهد خبر داد و گفت: سیستم نظارتی و کنترلی ما بسیار قوی است به طوری که زائران در رفت و برگشت و همچنین اقامت و ارائه خدمات، تحت نظارت هستند و تمامی سعی‌مان این است که خدمات قابل قبولی به بازنشستگان ارائه دهیم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد که این طرح ادامه داشته باشد تا همه بازنشستگان به مرور بتوانند از آن استفاده کنند.

اعزام ۸ هزار بازنشسته به عتبات عالیات

بیات همچنین در مورد اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات نیز افزود: در سال جاری ۸ هزار نفر به عتبات اعزام خواهند شد و به هر کدام از بازنشستگان و یک نفر همراهشان، نفری یک میلیون وام پرداخت می شود.

به گفته وی، سال گذشته ۵ هزار بازنشسته به عتبات عالیات اعزام شدند که امسال تعداد آنها افزایش پیدا می کند و همچنین با سازمان حج و زیارت نیز مذاکراتی انجام و تفاهمی منعقد شده است تا هر چه سریعتر زمینه اعزام بازنشستگان به عتبات فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه بازنشسه پول اولیه برای حرکت بسمت عتبات رادارد؟

    • جلیل بهاران

      باسلام.باتشکرازمسیولین محترم ودست اندرکاران برنامه زیارتی وتشکرازوزیرمحترم کارورفاه سازمان تامین اجتماعی .انشاالله خدا توفیقتان بدهد.این کاربسیارشایسته و خدا پسند میباشد.

    • بدون نام

      خجالت نمیکشید که اسمتان را کانون را گذاشتید. چرا قانون هماهنگ پرداخت را پیگیری نمی کنید. تا عدالت در بین کارمندان دولت برقرار شود

    • مجتبی

      کم ازین بودجه رو خرج این بازنشسته‌ها بکنید یکم بفکر جوانها باشید من یه جوون بیکار وبدون درآمد مگه زن وبچه من انسان نیستن ..همین مبلغ رو برا اشتغال چند تا جوون بدبخت بیچاره خرج کنید

    • مجتبی

      کجاش کار خدا پسندانه است این کار بیت المال و خرج بدبختیه قشر بیکار بکنید یه جوون بیکار بدبخت از بیکاری رو به اعتیاد بیاره اقایون برن خوش گذرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج