۳۳۲۷۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی‌بوئر: مورینیو فرق زیادی با فن‌‌خال ندارد

به نظر بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا متوسل شدن شیاطین سرخ به آقای خاص برای بازگرداندن آنها به دوران اوج‌شان، ممکن است وضعیت آنها را نسبت به زمانی که فن‌خال سرمربی‌شان بود خیلی عوض نکند.

خبرگزاری تسنیم: رونالد دی‌بوئر که در آژاکس زیر نظر لوئیز فن‌خال بازی کرد و پس از آن هم به او در بارسلونا ملحق شد - جایی که مورینیو دستیارش بود - می‌‌گوید سرمربی که شیاطین سرخ برای فصل آینده‌شان انتخاب کرده‌اند، همان ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی را دارد که سرمربی قبلی آنها داشت.

دی‌بوئر ۴۶ ساله گفت: مورینیو شبیه فن‌خال است. چیزی که من از فن‌خال می‌دانم و در مورد مورینیو هم صدق می‌کند، آن است که شما یا عاشق او می‌شوید یا متنفر. مردم مورینیو را تحسین می‌کنند و این موضوع درباره فن‌خال هم صدق می‌کند. همیشه یکسری بازیکنان خواهند بود که ساز مخالف می‌زنند و از او متنفر می‌شوند.همیشه. عموماً اما اکثر بازیکنان فن‌خال را دوست دارند، همین‌طور شیوه‌ای که او با آنها رفتار و تیم را مدیریت می‌کند.

دی‌بوئر افزود: مورینیو هم گزینه بسیار خوبی است. او می‌تواند به یک تیم سر‌و‌سامان دهد و یک راست به سراغ کسب نتایج برود. او مثل فن‌خال است، یک معتاد به کار که می‌خواهد کارش بی‌عیب‌و‌نقص انجام شود. گاهی اوقات بازی‌‌های تیمش زیبا نیست، اما او می‌داند که چطور باید بازی را ببرد. این چیزی است که شما از او می‌گیرید.

بازیکن پیشین بارسلونا با اشاره به شایعاتی که درباره نقل‌و‌انتقالات باشگاه منچستریونایتد پس از ورود مورینیو شکل گرفته است (از جمله ورود ابراهیموویچ) تأکید کرد: من نگران آکادمی‌ منچستریونایتد هستم. آیا این می‌تواند روی بازیکنانی که الان در منچستریونایتد هستند، تأثیر بگذارد. وقتی یک گروه از بازیکنان خارجی روی کار می‌آیند ممکن است نتایج خوبی کسب کنید، اما مردم دوست دارند شاهد پیشرفت بازیکنان جوان خودشان و بازیکنان بومی باشند و این ریسکی است که شما با استخدام مورینیو قبول می‌کنید. او کسی است که به‌نظر من به سراغ بازیکنان امتحان پس داده و باتجربه که از پس عمل به خواسته‌هایش برآیند، می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج