جاباما
۳۳۲۷۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترجمه روزانه ۲۰۰ میلیون خطی فیسبوک

سرویس ترجمه فیسبوک، بالغ بر ۴۰۰ زبان و گویش دنیا را متوجه می شود. علاوه بر این، سرویس یاد شده هم کلمات را درک می کند و هم متن های اجتماعی طولانی تر.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: حدودا ۱.۶ میلیارد نفر از کاربران در سرتاسر دنیا از محتوای فیسبوک دیدن می کنند و به همین خاطر، حصول اطمینان از این نکته که تمامی این افراد حرف هم را می فهمند (دست کم در سطح زبانی) در کانون توجه مهندسان این شرکت و بالاخص الگوریتم های یادگیری ماشینی آن قرار گرفته است.

ترجمه روزانه 200 میلیون خطی فیسبوک

براساس اعلام آلن پاکر مدیر مهندسی تکنولوژی های زبانی فیسبوک، مترجم دیجیتالی این شبکه اجتماعی ظاهرا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

او که در کنفرانس Emtech Digital موسسه فناوری ماساچوست سخن می گفت، یادآور شد که سرویس ترجمه فیسبوک، بالغ بر ۴۰۰ زبان و گویش دنیا را متوجه می شود. علاوه بر این، سرویس یاد شده هم کلمات را درک می کند و هم متن های اجتماعی طولانی تر. به این ترتیب، چنانچه به عنوان مثال، اگر این سرویس متوجه شود مطلبی که ترجمه می کند در مورد پیشنهادات هتل در پاریس سوال کرده، آن مطلب را برای دوستان فرانسوی کاربر نمایش می دهد، دیدگاه های یک فرد پاریسی در این باره را نمایش داده یا دیگر پیشنهادات پابلیک یا عمومی در این باره را در اختیار فرد قرار می دهد.

پاکر در مورد اینکه آیا یک تجربه ترجمه شده جهانی از فیسبوک می تواند به ایجاد ارتباطات بین المللی بیشتر بیانجامد یا خیر، اظهار تردید کرد با این همه اعلام داشت: ماموریت تیم ترجمه کنار زدن زبان به عنوان مانعی برای ارتباط افراد در اقصی نقاط دنیاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج