۳۳۲۷۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نظر سندرز درباره احتمال پیروزی ترامپ

برنی سندرز&#۰۳۹; یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب دمکرات گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: برنی سندرز' یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب دمکرات گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نخواهد شد.

'سی ان ان' روز چهارشنبه گزارش داد که سندرز در جریان کارزار انتخاباتی خود در'سن برناردینو'ی کالیفرنیا درجمع هواداران خود تاکید کرد که وی قادر خواهد بود به مراتب بهتر از هیلاری کلینتون، دونالد ترامپ را در رقابت نهایی شکست دهد.

بنابراین گزارش سندرز در جمع هواداران خود گفت: زمانی که کارزار نهایی وی به عنوان نامزد حزب دمکرات آغاز شود، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نخواهد بود.

سندرز افزود: ما او (ترامپ) را شکست خواهیم داد، با شمار بیشتری که کلینتون بتواند او را شکست دهد.

سندرز در ادامه گفت: اگر حزب دمکرات خواهان نامزدی است که بتواند ترامپ را شکست دهد و شکست سختی هم بدهد، ما همان افراد (کارزار انتخاباتی) هستیم.

سناتور ایالت 'ورمونت' و رقیب هیلاری کلینتون گفت کارزار انتخاباتی وی در ایالت کالیفرنیا که قرار است انتخابات داخلی دمکرات ها هفتم ماه ژوئن برابر با ۱۸ خردادماه در آنجا برگزار شود، پیروز خواهد شد.

سندرز گفت که کارزار انتخاباتی وی از انرژی، اشتیاق و جدیت لازم برای پیروزی درا یالت کالیفرنیا برخوردار است و افزود: چرا که مردم می دانند با بحرانی که با آن مواجه ایم، برای تشکیلات سیاسی و اقتصادی آمریکا زمانی کمی در اختیار است.

سندرز در حالی از شکست ترامپ و اینکه وی رئیس جمهوری آمریکا نخواهد شد، سخن گفت که ساعاتی پیش معترضان در شهر 'آلبوکرکی' ایالت نیومکزیکو آمریکا در اطراف محل برگزاری کارزار انتخاباتی ترامپ دست به تظاهرات زدند و به سوی نیروی های پلیس سنگ و بطری پرتاب کردند.

اعتراضات علیه ترامپ دراین شهر از ایالت نیومکزیکو که به گفته سی ان ان ۴۰درصد شهروندان اسپانیایی زبان آمریکایی را در خود جای داده است همچنان ادامه دارد و نیروهای پلیس با استفاده از واحدهای سواره، پرتاب نارنجک های دودزا و اسپری فلفل برای متفرق کردن معترضان تلاش می کنند.

برنی سندرز تاکنون در انتخابات درون حزبی در ۲۱ ایالت برنده شده و توانسته است هزار و ۵۴۱ آرای نمایندگان (Delegate) را بدست آورد این درحالی است که رقیب پیشتاز و هم حزبی وی هیلاری کلینتون در ۲۷ ایالت پیروز شده و دو هزار ۲۷۹ آرا نمایندگان را کسب کرده است.

طی این مدت ۱۰ میلیون ۱۵۸ هزار نفر به سندرز و ۱۳میلیون و ۱۹۲هزار نفر نیز به هیلاری کلینتون رای داده اند.

در اردوگاه جمهوریخواهان نیز ترامپ تنها نامزد باقی مانده است که تاکنون در ۳۴ ایالت و قلمرو آمریکا پیروز شده و هزار و ۱۲۸ آرای نمایندگان را بدست آورده است و ۱۱میلیون و ۲۷۳ هزار نفر نیز به وی رای داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج