جاباما
۳۳۲۸۷۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سانس فوق‌العاده برای «لانتوری» در آلمان

فیلم سینمایی « لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی «کلن» به سانس فوق العاده رسید.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی « لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی «کلن» به سانس فوق العاده رسید.

سیامک پورشریف دبیر این جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت:در میان فیلم‌های این جشنواره تمامی بلیت‌های فیلم « لانتوری» به فروش رفته و با توجه به استقبال از این فیلم ، برای نمایش آن سانس فوق العاده در نظر گرفته‌ایم.

سانس فوق‌العاده برای «لانتوری» در آلمان

او در ادامه افزود: نمایش فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینمای (فروم ) واقع در موزه ( لودویک ) واقع در پشت کلیسای ( دم ) است و نخستین نمایش لانتوری پنج شنبه در ساعت ١٩:٣٠ است.

سومین فستیوال فیلم ایرانی با حمایت شهرداری شهر کلن و وزارت خارجه آلمان ۲۶ تا ۲۹ می برگزار می‌شود.

«لانتوری» حضور جهانی‌اش را در شصت و ششمین دوره جشنواره برلین آغاز کرده و تاکنون در هفتمین جشنواره خاورمیانه اکنون فلورانس به نمایش درآمده و علاوه بر نمایش در برنامه نمایش فیلم‌های درمیشیان در سومین جشنواره فیلم های ایرانی کلن ، در برنامه مرور فیلم‌های درمیشیان در دومین جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم قرار بود عید فطر در سینماهای ایران به نمایش عمومی دربیاید که به تعویق افتاد.

«لانتوری» داستانی عاشقانه است که در آن باران کوثری، نوید محمدزاده ، مهدی کوشکی و بهرام افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را ایفا کرده‌اند.

مریم پالیزبان نقش اصلی زن این فیلم است و رضا بهبودی ، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی ، ستاره پسیانی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی ، سجاد تابش، یسنا میرطهماسب ، وحید قاضی زاهدی، هادی احمدی، شهریار فرد، امیر حسین طاهری ، امیر رضا رنجبران، میثم نوروزی، علیرضا خاتمی، رضا رباط جزی، حامد اسماعیل زاده ، پانته آ غدیریان، محمد حسین پور ، نظام الدین کیایی و... از بازیگران (( لانتوری)) هستند.

«لانتوری» در سه رشته بهترین طراحی چهره پردازی ، بهترین تدوین و بهترین صدا از سی و جشنواره سی و چهارم فیلم فجر نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بهترین صدای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد.

عرضه و پخش بین المللی فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج