۳۳۲۸۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شوخی‌های لاریجانی با خبرنگاران

پس از گذشت هزارو اندی روز در مجلس نهم و دو هزارو اندی روز از مجلس هشتم و نهم و در حالی که ریاست مجلس علی‌لاریجانی در مجلس دهم مانند دو دوره گذشته تضمین‌شده نیست، او امروز آخرین نشست خبری رئیس مجلس نهم برگزار شد و او در این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خبرگزاری آنا: پس از گذشت هزارو اندی روز در مجلس نهم و دو هزارو اندی روز از مجلس هشتم و نهم و در حالی که ریاست مجلس علی‌لاریجانی در مجلس دهم مانند دو دوره گذشته تضمین‌شده نیست، او امروز آخرین نشست خبری رئیس مجلس نهم برگزار شد و او در این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لاریجانی در همان ابتدای نشست وقتی که میکروفونش دچار مشکل شد، گفت: مشکل میکروفون هیچ وقت در جمهوری اسلامی حل نمی‌شود.

وی همچنین وقتی خبرنگاری آماری از مجموع‌ روزهای ریاستش در مجلس هشتم و نهم ارائه داد خطاب به آن خبرنگار گفت: این گونه آمار دادن شما مرا قدری نگران حالتان می‌کند. همان خبرنگار وقتی از رئیس مجلس نهم خواست که به سوال‌هایش به صراحت پاسخ دهد و روش دیپلمات‌گونه را در پیش نگیرد لاریجانی پاسخ داد خوب شد معنای دیپلماسی را هم فهمیدیم.

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران قبل از اینکه سوالش را بپرسد خطاب به رئیس مجلس نهم گفت: آقای لاریجانی امیدوارم که این سقف‌های حائل بین خبرنگاران و صحن علنی مجلس برداشته شود تا دید ما نسبت به صحن بهتر شود.

علی لاریجانی در پاسخ به این مطالبه آن خبرنگار گفت: ولی ما شما را از آن بالا خوب می‌بینیم.

همچنین رئیس مجلس نهم در ادامه نشست خبری وقتی خبرنگاری از او پرسید که با محمدرضا عارف درباره ریاست مجلس هیچ صحبتی نکرده است، گفت: نه ما با هم سلام علیک داریم ولی حرفی در این زمینه نزده‌ایم، یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که از او پرسید که منتخبان لیست امید با وی درباره ترکیب هیات رئیسه رایزنی‌هایی کرده‌اند، به شوخی گفت: داستان‌سرایی‌ها در این زمینه زیاد است که شما می‌کنید وگرنه چیزی نبوده است.

رئیس مجلس نهم همچنین وقتی خبرنگاری از او پرسید که برنامه شما در زمینه اقتصاد در مجلس دهم چیست، تلویحاً به رئیس شدنش اشاره کرد و خطاب به آن خبرنگار پاسخ داد: اساساً در مجلس رئیس مجلس برنامه‌ای نمی‌دهد بلکه نمایندگان هستند که بر سر موضوعی به جمع‌بندی می‌رسند.

لاریجانی در انتها در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نزدیک شدن به اصلاح‌طلبان در مجلس دهم و تغییر مشی سیاسی‌اش به شوخی گفت: من وضع و حالم مانند قبل است و هیچ تغییری نکرده‌ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج