۳۳۲۸۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کدام بازیگر زن می‏تواند مامور ۰۰۷ باشد؟

شاید وقتش شده که در صورت کناره گیری دنیل کرگ از نقش جیمز باند، مسئولان انتخاب بازیگر به گستره وسیع تری نگاه کنند.

روزنامه بانی فیلم: شاید وقتش شده که در صورت کناره گیری دنیل کرگ از نقش جیمز باند، مسئولان انتخاب بازیگر به گستره وسیع تری نگاه کنند.

به نقل از ایندپندنت، لازم نیست نابغه بود تا به این نتیجه رسید که بعد از ۱۰ سال و چهار فیلم، احتمالش زیاد است که دنیل کرگ به زودی رسما از حضور در فیلم های آینده جیمز باند کناره‌گیری کند.

کدام بازیگر زن می‏تواند مامور ۰۰۷ باشد؟

از وقتی که «اسپکتر» در سال گذشته منتشر شد، چرخ شایعه ها بی وقفه گردیده است. ایدریس البا، تام هیدلستون، دیمین لوییس و تام هاردی تنها چند نفر از کسانی هستند که گفته شده ممکن است این نقش را بر عهده بگیرند؛ اگر بازیگری فعال باشید، شانسش هست که نام تان در لیست قرار گرفته باشد.

پس از این که جیلین اندرسون بازیگر سریال «پرونده‌های اکس» اعلام کرد حاضر است در این نقش بازی کند، بحث‌های زیادی در مطبوعات در این زمینه ایجاد شده است.

منتقدان می‌گویند راستش را بخواهید، ما بر این باوریم که انتخاب یک زن برای ایفای نقش باند انتخاب خیلی الهام بخشی خواهد بود که می تواند مجموعه‌ای که حالا مدتی است راکد بوده را تازه کند. در نتیجه، اگر چنین اتفاقی بیفتد، لیستی از بازیگران زن که فکر می کنیم ممکن است انتخاب شوند را تهیه کردیم.

بیایید به بررسی کاندیداها بپردازیم: فیلم درام «سیکاریو» به شیوه غیرعمد، به نحوی امتحان بازیگری امیلی بلانت برای ایفای نقش۰۰۷ بود. از طرف دیگر، هم جما آرترتون و هم رزاموند پایک در گذشته در فیلم های «ذره ای آرامش» و «یک روز دیگر بمیر» باند بازی کردند، اما این نباید آن ها را از لیست کاندیداهای محتمل ایفای نقش اول کنار بگذارد. آن ها پتانسیل بسیار بالایی دارند.

مسلما اگر ستاره های تلویزیونی مثل کیلی هاوکس از «جاسوس ها» و «انجام وظیفه»، میشل داکری از «دانتون ابی» و ویکی مک کلور از «اینجا انگلستان است» و «انجام وظیفه» در قالب یکی از نقش های نمادین بریتانیا ظاهر شوند، باعث بهبود بخشیدن به مسیر حرفه‌ای کاری آن‌ها هم خواهد شد. با ترکیب اکشن و احساسات آن‌ها، مجموعه باند، مجموعه بهتری خواهد بود.

مشابه آن ها، الیویا کلمن هم خودش را در مجموعه جدید «مدیر شب» محصول بی‌بی‌سی نشان داد و کنار تام هیدلستون، یکی از کاندیداهای اصلی جیمز باند نقش‌آفرینی کرد؛ اگر شخصیت او آنجلا بور بتواند وقتی حامله است مسئولیت هدایت یک ماموریت مخفی را بر عهده بگیرد، مسلما کلمن هم می‌تواند باند باشد. به همین راحتی. البته ایده عجیب تری هم وجود دارد که می‌تواند ساختارشکن باشد؛ این در صورتی است که نائومی هریس که در فیلم های جیمز باند نقش خانم مانی پنی را بازی کرده، به درجه ۰۰۷ برسد. در فیلم‌های «اسکای فال» و «اسپکتر» نشان داده که او اگر بهتر از جیمز باند نباشد، به اندازه او خوب هست. اگر هریس این فرصت را به دست بیاورد هیجان‌انگیز خواهد بود.

در حالیکه داریم به بازیگران فکر می کنیم (که شامل کیت بکینسیل، تندی نیوتن و کیت وینسلت هم می شود)، باید گفته شود که ظاهرا دنیل کرگ که شایعه شده قرارداد دو فیلم به ارزش ۶۸ میلیون دلار را امضا نکرده، هنوز رسما چیزی درباره آینده باند نگفته است. اگر شایعه ها حقیقت داشته باشند، هیدلستون است که در صورت جدایی کریگ در این نقش ظاهر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج