۳۳۲۹۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرمربی العین: ذوب آهن با ۱۵ بازیکن هم نمی‌توانست ما را شکست بدهد

سرمربی تیم العین امارات گفت: ما سخت جنگیدیم و تیم برتر مسابقه در کلیه دقایق بازی بودیم.

خبرگزاری فارس: زلاتکو دالیچ پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب آهن ایران در نشست خبری گفت: در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم اگر قرار است پیروز شویم باید سخت بجنگیم و همین کار هم انجام دادیم و ما تیم برتر مسابقه در کلیه دقایق بازی بودیم. از ذوب آهن تشکر می کنم که بسیار جوانمردانه بازی کرد. ذوب آهن تیم منظم و سختکوشی است اما تیم ما برتر از حریف دوید و شایسته صعود بودیم. لایق حضور در جمع ۸ تیم برتر آسیا بودیم و به خودم می بالم که سرمربی این تیم هستم.

دالیچ در مورد اینکه دو تعویض اجباری ذوب آهن چقدر در برد العین چقدر تاثیر گذار بود، گفت: البته این اتفاق به ما کمک کرد با این وجود تیم ما خوب بازی کرد و به خاطر انسجام تاکتیکی ذوب آهن با ۱۵ بازیکن هم نمی‌توانست ما را شکست بدهد. از نظر تاکتیکی بسیار خوب کار کردیم. برای این مساله خوب تمرین کرده بودیم و بسیار تهاجمی حاضر شدیم. برای هر اتفاقی آماده بودیم و بازی را در میانه میدان حفظ کردیم و مدیریت کردیم و از نظر تاکتیکی تیم بسیار عالی بودیم البته دو تعویض اجباری ذوب آهن هم به ما کمک کرد ولی ما از نظر تاکتیکی خوب بودیم.

وی ادامه داد: ۳ روز پیش فینال برگزار کردیم و ذوب آهن وقت بیشتری برای استراحت داشت. فدراسیون امارات می‌خواست بازی ما را به تعویق بیندازد اما ما با این موضوع موافقت نکردیم.

سرمربی العین در مورد آنالیز فنی‌اش از تیم ذوب آهن گفت: ۴ بازیکن ذوب آهن در میانه میدان فعال هستند. از سمت چپ بسیار نفوذ و حمله می کنند. من و همکارانم کار کردیم که در میانه میدان منسجم بازی کنیم. بازیکن شماره ۸ ذوب آهن که بسیار کلیدی است را کنترل کنیم و مراقب حرکاتش در زمین باشیم و خیلی خوب این تیم را کنترل کردیم و خدا را شکر که بازی را بردیم.

وی افزود: بین من و بازیکنان تیم العین اعتماد دو جانبه هست و ظرف ۱۰ روز گذشته به آنها گوشزد کردم که شما خسته نیستید و شما در ذهن‌تان خسته هستید. وقتی در لیگ امارات شکست خوردیم برای این بازی مهیا شدیم. با وجود اینکه در تمرین ممکن بود بازیکنان ناراضی باشند اما از نتیجه راضی هستیم. وقتی تیمی از ذوب آهن بهتر می‌دود نشان می‌دهد که از ذوب آهن برتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج