۳۳۲۹۷۱
۲۴ نظر
۵۰۱۱
۲۴ نظر
۵۰۱۱
پ

رسوایی فیش حقوقی گردن دولت قبل افتاد

وزیر اقتصاد با اشاره به انتشار فیش حقوقی مدیران بیمه مرکزی در رسانه ها عملکرد رسانه های عمومی در این زمینه را کاملا غیراخلاقی دانست و گفت: برخی نابسامانی های عمومی در پرداخت تسهیلات رفاهی مدیران بنگاههای دولتی، میراث دولت قبلی است.

خبرگزاری تسنیم: علی طیب نیا که در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بیمه مرکزی سخن می گفت بیان کرد: انتظار از رسانه ها این است که با صداقت و رعایت اخلاق اسلامی عمل کنند و حیثیت اشخاص شریف را در معرض آسیب قرار ندهند.

وی با بیان اینکه بدون اعتبار و اعتماد، پیشبرد اهداف جزئی و کم اهمیت هم دشوار است چه برسد به اهداف بزرگ و بلند مدت گفت: متاسفانه ماجرای فیشهای حقوقی مدیران بیمه مرکزی این امر مهم را هدف قرار داد.

طیب نیا افزود: من به نوبه خودم از حساسیت نسبت به این مسئله و مسائلی از این قبیل استقبال و آنها را به نفع جامعه می دانم مشروط براینکه مورد سوء استفاده سیاسی قرار نگیرد و فراجناحی باشد و در جهت شفافیت و انضباط مالی قرار بگیرد.

وی گفت: نباید اجازه دهیم اعتماد مردم به دولت بازیچه اهداف سیاسی و جنجالهای رسانه ای شود.

وزیر اقتصاد افزود: آنچه وظیفه من بود، دستور رسیدگی قاطع و شفاف بود تا این اعتماد و اعتبار در معرض آسیب قرار نگیرد که گزارش کمیته رسیدگی کننده در حال نهایی شدن است.

وی افزود: البته برخی نابسامانی های عمومی در پرداخت تسهیلات رفاهی مدیران بنگاههای دولتی، میراث دولت قبلی است.

وزیر اقتصاد گفت: به ساماندهی پرداختهای مدیران دولتی بیش و پیش از همه اعتقاد داشته ام و در این زمینه گامهایی را به دور از هیاهو جنجال برداشته ام.

وی افزود: در پی پیشنهاد سال گذشته بنده بود که معاون اول رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مکلف کرد پرداختهای حقوق و تسهیلات رفاهی بنگاههای دولتی را ساماندهی و آن را در بودجه سال ۹۵ مدنظر قرار دهد.

طیب نیا گفت: در حال تهیه طرحهای پیشنهادی در این زمینه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستیم. امروز شنیدم چارچوب کمکهای رفاهی مدیران هم به مرحله نهایی رسیده است.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد با هیاهو و جنجال با آبرو و حیثیت مدیران خدوم دولت و اعتماد مردم به دولت بازی شود.

طیب نیا در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رئیس پیشین بیمه مرکزی یک مدیر لایق و یک کارشناس برجسته صنعت بیمه بود گفت: امیدواریم هرچه زودتر از توان وی در صنعت بیمه استفاده شود.

وی همچنین با تبریک به‌آقای همتی رئیس جدید بیمه مرکزی گفت: از وی انتظار دارم که انضباط بیشتر و تقویت توان نظارتی این سازمان را مدنظر قرار دهد و موفقیتهای رئیس قبلی را استمرار بخشد.

طیب نیا گفت: از بیمه مرکزی انتظار داریم توانمندی خود را صرف ایفای نقش نظارتی و تنظیم گری کند و تا حد امکان از تصدی گری دوری کند.

وی افزود: همچنین انتظار است در فضای بعد از برجام ، بیمه مرکزی در محیطهای بین المللی حضور بیشتری داشته باشد و فضای رقابتی را در صنعت بیمه ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خجالتم خوب چیزیه بخدا رییس بیمه مرکزی رو شما تعیین کردی روز بعد از رای اعتمادت یا احمدی نژاد...چند برابر شدن حقوق اعضای دولت نسبت به دولت قبل هم تقصیر احمدی نژاده لابد...من طرفدار احمدی نیستم اما شما هم خجالت بکشید ابروی اصلاحات رو بردید

    • بدون نام

      اقای وزیر بعد از 4 سال باز گناه به گردن دولت قبل میندازید!!!!!!!!!!!!!!! اخه کی باور میکنه

    • امین تقوی

      دولت قبل شد مدرسان شریف؛ پول کم داریم دولت قبل.بارون نماید دولت قبل.شاخ کرگردنآفریقایی بریدن دولت قبل .خوب والا مطمئنم برجامم درست نشه بازم دولت قبل

    • بدون نام

      زلزله اکوادور وخودکشی هیتلرهم به گردن دولت قبل انداختن ،اینگونه موارد زیادبیان میشه مردم به عقلشون مراجعه میکنن تابه شنیده هاشون ،حالاهرچی دلتون میخادمنفی بدید

    • بدون نام

      باعرض سلام جناب اقای وزیر اقتصااد اگررییس بیمه مرکزی انسان لایق وکارشناس خوبی بود پس چرا رفت وشما چرا اجازه دادید که برود

    • جلالی

      خداوکیلی این دولت مردان مردم ... حساب میکنند یکی نیست بگه آقای وزیر3سال وزیری قبلا هم که مسول بوده برفرض صحت ادعا که نابسامانی در دولت قبل بوده خوب تو بوق بودی این سه سال ،توحقوق خودت را باکارمندانت مقایسه نکردی تابفهمی چه اتفاقی افتاده

    • علیرضا

      بابا جمع کنید این بساط را. چقدر فرا فکنی. با بچه طرفید که هر جا گند می زنید به پای دولت قبلی می ذارید. پس تو این سه سال شما چکار کردید? امیرکبیر اون همه خدمت کرد فقط توی سه سال. حقوق نجومی دکترها هم دولت قبل بود....

    • حسینزاده

      چرا این آقا همیشه افزایش چند هزارتومانی حقوق معلمان را تورم زا میداند و افزایش دهها مليوني حقوق سایر کارمندان را حققشان میداند و آنرا مخفی می کند.

    • مجید

      خودتی

    • ناشناس

      چرا هی گردن این گردن اون می کنید خلاصه باید این معضلها را رفع کرد این چه نوع ادبیات رسانه ای هست !

    • علی

      آخه چقدر دروغ، تا گندی میزنند راهی ندارن میندازن به گردن دولت قبلی. تا حالا کجا بودید؟ آیا نظارتی نبود آیا سازمان بازرسی. و دیوان محاسبات نبود؟ الان که تو سال چهارم این دولت هستید!! توروخدا دیگه تمومش کنید اینقدر دروغ تحویل مردم ندید

    • بدردانشمند

      سلام بابا دولت قبل رها کنید هرچه گند میزنن میندازن گردن دولت قبل

    • بدون نام

      انقراض دایناسورا رو هم بندازید گردن دولت قبل خیال همه رو راحت کنید دیگه!!!!

    • ایرانی

      اقتصاد ایران سقوط کرده و به زودی شما ها به سزای اعمال ننگین خود خواهد رسید

      کسی که اختلاس میکنه باید اعدام بشه

    • علی

      احمدی‌نژاد پاک است و این تهمت ها به او نمی چسبد

    • گرگانی

      خداروصدهزاربارشکر احمدی نژاد بود وگرنه اینا بیچاره میشدن.فرض کنین اگه رییس جمهورقبلی یکی از طیف اینا بود این حرفارو میزدن؟

    • بدون نام

      خخخخ خجالت بکش طیب نیا

    • باران

      جناب آقای طیب نیا. من اصلا طرفدار آقای احندی نژاد نیستم اما شما هم به راحتی دروغ نیگین. خود شما هم از رانتهای لازم استفاده میکنید. شما هم پسرتونو آوردین دانشگاه تهران و کلی کارای دیگه انجام دادین. لطفا یه سوزن به خودتون بزنین .،،.،..

    • بدون نام

      مدیران خدوم رو خوب اومد

    • بهروز عزیزی

      باسلام کارمندهستم بنده رو به اجبار به گمرک بازرگان انتقال دادند با حقوق کمی که دارم هزینه رفت و امد نیز به هزینه های بنده اضافه شده نمی دانم چرا سر راه کارمندان سنگ اندازی میکند خیلی دچار مشکل شده ام

    • بهروز عزیزی

      باسلام بیایید مردم و کارمندان را دریابید حق الناس را پاس داریم

    • بدون نام

      نیروهای شرکتی

      اداره راه استان مازندران سه ماهه حقوق نگرفتن انوقت از شرافت ...در راس کار صحبت میشود ؟ متاسفم برای خودمان

    • بدون نام

      به ریش کی بر میخورد که نظر ما رو پخش نکردید

    • بدون نام

      هرچه دزدی و احتلاس تو کشور اتفاق می افته به دو لت قبل احمدو نسبت میدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج