جاباما
۳۳۳۰۵۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سوال بزرگ هواداران پرسپولیس از برانکو

اینکه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس شده همه کاره نقل و انتقالات و خیلی زود همشهریان و همزبان‌های او به این تیم می‌پیوندند به اندازه خودش عجیب و غریب است.

روزنامه ایران ورزشی: اینکه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس شده همه کاره نقل و انتقالات و خیلی زود همشهریان و همزبان‌های او به این تیم می‌پیوندند به اندازه خودش عجیب و غریب است. در اینکه علیرضا بیرانوند و وحید امیری هر دو بازیکنان ملی‌پوش و با کیفیتی هستند و احتمالا به کار پرسپولیس می‌آیند تردیدی وجود ندارد اما سوال مهم و اساسی اینجاست که آیا این بازیکنان در لیست برانکو جای داشتند و اگر بودند در لیست اصلی نام شان نوشته شده بود یا لیست فرعی؟

از این دو بازیکن ملی‌پوش که بگذریم برخی دیگر از گزینه‌هایی که نام شان طی روزهای گذشته مطرح شده و در مورد برخی حتی اخباری مبنی بر مذاکره با آنها به گوش رسیده، این ذهنیت را تقویت می‌کند که یا لیست اول و دوم برانکو خیلی پر و پیمان است یا اینکه باشگاه خودش در مسیر و کانالی دیگر دنبال جذب بازیکنان تازه افتاده و قصد پر کردن جاهای خالی را دارد.

بعد از فرشید باقری هافبک تدافعی صبای قم که مذاکره با او تکذیب شده حالا خبر از مذاکره با خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی می‌رسد. در اینکه شفیعی مدافع ممتازی نیست هیچ فوتبالدوستی تردید ندارد و به هیچ وجه نمی‌توان او را در بین بهترین مدافعان لیگ برتر فصل گذشته قرار داد. حتی مدافعان میانی فعلی پرسپولیس هم با تمام اشتباهات شان بالاتر یا با ارفاق همرده با شفیعی هستند و در بین تیم‌های لیگ برتری می‌توان گزینه‌های مناسب تری از این بازیکن پیدا کرد.

با این حال عجیب است که نام این بازیکن در لیست اول یا حتی دوم برانکو قرارگرفته باشد و واقعا اگر اینگونه باشد یا لیست‌های برانکو پر و پیمان هستند یا اینکه پروفسور کروات در انتخاب نفرات جدید برای سر و سامان دادن به خط دفاعی‌اش دچار اشتباه عجیبی شده است.

البته پیش از این هم نوشته و گفته بودیم که شجاع خلیل زاده گزینه اول خط دفاعی است و با بازگشت کنعانی زادگان، برانکو قصد جوانگرایی در این خط دارد اما چنانچه موضوع جذب شجاع منتفی باشد نیز مذاکره با خالد شفیعی برای در خدمت گرفتن او چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و باید دنبال مدافعی در سطح خلیل زاده رفت نه کمتر.

با این حال اگر حرف‌های معاون اقتصادی باشگاه درست باشد و واقعا نام خالد شفیعی در لیست برانکو قرار گرفته باشد باید از سرمربی پرسپولیس پرسید آیا سیدجلال حسینی از خالد شفیعی هم مدافع سطح پایین تری است و کمتر به کار تیم برانکو می‌آید؟

شاید عقلانی و منطقی نباشد که قضاوت و تصمیم گیری در این خصوص را به مردم و هواداران پرسپولیس بسپاریم اما غالب حرف‌های هواداران در این خصوص منطقی به نظر می‌رسد.

در غالب نظرات هواداری، آنها نسبت به توانایی‌های شفیعی تردید دارند و به صورت کاملا جدی از برانکو می‌پرسند چرا سید جلال حسینی را نمی‌خواهد؟ بیشتر هواداران می‌گویند اگر برانکو فصل قبل راضی به جذب سیدجلال می‌شد گل خورده تیمش خیلی کمتر از آنچه مدافعان فعلی بر جای گذاشتند می‌شد و قهرمانی لیگ راحت به دست می‌آمد. این عده با تعجب از پروفسور می‌پرسند آیا سیدجلال از شفیعی هم ضعیف‌تر است یا واقعا باشگاه دنبال خرید چنین بازیکنانی است و برانکو دنبال شان نیست؟

در همین ارتباط شنیده می‌شود پرسپولیس با پورعلی گنجی هم مذاکره کرده و هدایتی گفته زحمت هزینه‌های جذب این مدافع را می‌کشد اما چیزی که فعلا رسمی‌تر و علنی‌تر به نظر می‌رسد حضور خالد شفیعی در پرسپولیس است که شاید همین امروز نهایی شود. شاید دو هفته بعد از نهایی شدن این قرارداد وقتی برانکو از کرواسی به تهران برگشت باید از او پرسید واقعا این مدافع را می‌خواسته یا به او و تیمش تحمیل کرده‌اند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید گیلان

      خواهشا به برانکو بگویند پورقاز رو از ملوان بخرن.! دفاع ایده الی است

    • هویزه

      واقعآ من نمیدانم سیدجلال حسینی چه مشکلی دارد که برانکو نمیخوادش
      پس اگرخوب نیستش بااین سن چرا کیروش دعوتش میکنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج