۳۳۳۰۶۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دوربین «بچه‌های مردم» در شهرستان‌ها

تهیه کننده «بچه های مردم» با اشاره به مرحله پیش تولید سری دوم، عنوان کرد که برنامه از رویکرد متمرکز بر تهران خارج می شود.

خبرگزاری مهر: تهیه کننده «بچه های مردم» با اشاره به مرحله پیش تولید سری دوم، عنوان کرد که برنامه از رویکرد متمرکز بر تهران خارج می شود.

دوربین «بچه‌های مردم» در شهرستان‌ها

مجتبی احمدی تهیه کننده «بچه های مردم» با اشاره به شروع فصل جدید این برنامه که سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: طی جلسات مشترکی که با فضل الله شریعت پناهی سرپرست شبکه یک و مجید هاشمی فرا مدیر پخش شبکه داشتیم، مقرر شد سری دوم این برنامه هم ساخته شود.

وی ادامه داد: ما تاکنون جلساتی با مدیران برگزار کرده ایم که درباره پشتیبان و اسپانسر مالی برنامه نیز توافقات نهایی صورت گرفته است.

این تهیه کننده درباره فصل جدید برنامه «بچه های مردم» و تغییرات آن یادآور شد: بسیاری از حرف ها و دغدغه هایی که ما در فصل قبلی برنامه می خواستیم مطرح کنیم، نیمه کاره ماند و مخاطبان تقاضا کردند که این برنامه ادامه پیدا کند. نظر شبکه هم بر همین مبنا بود که برنامه ادامه داشته باشد. ما طرح هایی داشتیم که نتوانستیم در فصل قبلی اجرایی شان کنیم و حالا می خواهیم در سری دوم «بچه های مردم» به انجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه حضور نوجوانان در فصل دوم پررنگ تر می شود، توضیح داد: در فصل دوم «بچه های مردم» نوجوانان را هم وارد برنامه می کنیم. ما سراغ نخبه های علمی، ورزشی و اقتصادی می رویم و این نخبه ها نقشی بیشتر از یک مهمان دارند و این بار خودشان جزو برنامه می شوند.

احمدی به افتتاح «باشگاه بچه های مردم» اشاره و عنوان کرد: با افتتاح این باشگاه ما فضای پویاتری خواهیم داشت و قرار است نوجوانان موفق عضو این باشگاه شوند.

وی همچنین بیان کرد که در سری دوم «بچه های مردم» برنامه از رویکرد متمرکز بر تهران خارج می شود و افزود: اگر شرایط مهیا شود سراغ نوجوانان کل کشور می رویم. ما مکاتباتی با آموزش و پرورش استان های مختلف داشتیم و قرار است نوجوانان موفق را به عنوان الگو معرفی کنیم. درواقع دوربین برنامه سراغ بچه های موفق شهرستان ها می رود.

احمدی با اشاره به تغییر و تحولات کلی «بچه های مردم» در فصل دوم یادآور شد: ما تغییر و تحولاتی در همه بخش ها چه به لحاظ اجرا چه به لحاظ ساختار و محتوا داریم و در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم. تیم نویسندگان برنامه تشکیل شده است و اتاق فکر برنامه نیز متشکل از یک روانشناس اجتماعی، یک جامعه شناس، دو مدیر مدرسه دخترانه و پسرانه و چند نوجوان موفق است. سوژه های برنامه به اتاق فکر می رود و با حضور این افراد بررسی می شود. بخش های نمایشی فصل دوم «بچه های مردم» نیز در حال نگارش است.

وی در پایان گفت: ساختار برنامه در فصل دوم شیرین و طنز می شود و مسایل جدی را با زبان شوخی مطرح می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      عالیه ... کار در خور ستایشیه ... ولی چرا این همه دیر و محدود ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج