۳۳۳۰۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ویسی آب پاکی را روی دست محرم ریخت

حتی به حرف زدن نیازی نبود. چالش ویسی- محرم همان روزی آغاز شد که سرمربی تیم قهرمان تصمیم گرفت به اصفهان برود.

روزنامه ایران ورزشی: حتی به حرف زدن نیازی نبود. چالش ویسی- محرم همان روزی آغاز شد که سرمربی تیم قهرمان تصمیم گرفت به اصفهان برود. کسی چه می‌داند؟ دلیل تردیدهای عبدا...ویسی شاید همین چالش بود که در نهایت آن را پذیرفت و تصمیم گرفت با کنار گذاشتن محرم از آن بگذرد: «قبل از اینکه با سپاهان قرارداد امضا کنم، با محرم صحبت کرده بودم. می‌توانید از خودش بپرسید که چه حرف‌هایی به او زدم. به محرم گفتم که حتی اگر به سپاهان هم نرفتم، چمدانت را ببند و به تیم من بیا اما با توجه به اتفاقات برنامه نود و صحبت‌هایی که او مطرح کرد، دیگر کار از دست من خارج است. واقعا دیگر نمی‌توانم کاری برایش انجام بدهم. نمی‌دانم قبل از این چه اتفاقی بین او و مدیران سپاهان افتاده اما در حال حاضر کار از دست من خارج شده و دیگر نمی‌توانم درباره او نظر بدهم. باشگاه است که باید در مورد آینده محرم نویدکیا تصمیم بگیرد.»

در واکنش به ادعای عبدا...ویسی که گفته بود آمده تا در سپاهان انقلاب کند، منتقدانش گفته‌اند استقلال اهواز تیم کوچکی بود و قهرمان کردنش آسان. ویسی البته قول قهرمانی نداده بود اما با چیزی هم که منتقدانش گفته اند، موافق نیست: «اتفاقا به نظر من قهرمان کردن تیمی مثل سپاهان که قبلا بارها قهرمان شده و شخصیت قهرمانی دارد، خیلی راحت‌تر است. فقط کافی است هواداران سپاهان پشت تیمشان باشند و به جوسازی‌ها توجه نکنند.»

در ادامه، سرمربی جدید سپاهان از برنامه‌هایش برای نقل و انتقالات این تیم می‌گوید: «من مدیر برنامه ندارم و خودم شخصا با بازیکنان مذاکره می‌کنم. اگر لو بدهم چه بازیکنانی را می‌خواهم، تیم‌های دیگر آنها را جذب می‌کنند. برای همین لیستم را رو نمی‌کنم. فقط هواداران سپاهان مطمئن باشند که تیمی در حد قهرمانی می‌بندم. به قول معروف ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم.»

اما آیا از بازیکنان استقلال خوزستان هم کسی به سپاهان می‌رود؟ پاسخ عبدا...ویسی این است: «دنبال بازیکنانی که قرارداد دارند، نمی‌روم اما اگر بازیکنی قرارداد نداشته باشد و بدانم صددرصد می‌خواهد از استقلال‌ خوزستان جدا شود حتما برای جذب او اقدام می‌کنم. من خودم این بازیکنان را بزرگ کرده‌ام و با خصوصیات اخلاقی‌ آنها کاملا آشنا هستم. چه کسی بهتر از آنها؟ هفته آینده هم به برزیل و مالی می‌روم تا دو بازیکن خارجی خوب انتخاب کنم. اینکه خودم می‌روم به این دلیل است که نمی‌خواهم با کمک گرفتن از دلال‌ها برای تیمم هزینه بتراشم.» ویسی امیدوار است که ستاره‌های سپاهان در این تیم بمانند: «بازیکنانی که قراردادشان با سپاهان تمام شده، مبلغ قراردادشان بسیار بالا است و باشگاه اعلام کرده که می‌خواهند هزینه‌ها را پایین بیاورد. این موضوع دست من نیست اما اگر بازیکنان خودشان بخواهند با قراردادی کمتر در سپاهان بمانند، استقبال می‌کنم. ۹۵ درصد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، در برنامه‌های من جا دارند اما خودشان باید تصمیم بگیرند.»

سرمربی جدید سپاهان که پیش‌تر از تمایلش برای جذب مربی خارجی در کادرش گفته بود، حاضر به لو دادن گزینه‌های دستیاری‌اش نیست: «درباره کادر فنی‌ام فکر نکرده‌ام ما کار سختی هم نیست. اول باید چیدمان تیم‌مان را مشخص کنیم بعد برویم سراغ انتخاب دستیار.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج